Gå til innhold

Solkrem for ansiktet, med høy SPF.

Anbefalte innlegg

• 7 months later...
  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Magpie

13

• Azur

8

• Hege

7

• Michelle

6

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Denne er på salg på komplett apotek i dag. 50% avslag

Min favoritt er denne fra Cosmica, som jeg oppdaget i fjor sommer. Den er sannsynligvis tykkere enn du foretrekker, men jeg tåler den bedre enn de fleste solkremer fordi den inneholder mindre/ikke noe

Jeg hadde spray fra Biorè i fjor med spf50, samt garnier sin spray med spf50. Garnier sin blir litt hvit og kan kjennes litt seig ut på huden i det man sprayer, men den funker og jeg kjøper den igjen

Posted Images

Love at first test 🤩 deilig skum som er gøy å klappe inn, trekker raskt inn, masse fukt og glød. Ikke prøvd under sminke enda, men ser bare positivt om det på nett. 

Farmasiet har fin pris på den i SPF 30 om dagen. 

0CC6DD44-09A3-4630-8C5D-D29F8458AB19.jpeg

Endret av Azur
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg prøvde barneversjonen av det skummet, og det var utrolig klissete, og dermed klaustrofobisk og vanskelig under sminke. Men jeg tipper konsistensen vil gjøre det vanskelig å påføre stor nok mengde.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte i overkant av anbefalt mengde (golfball) skum, og det var ingen problem for meg. Jeg har hud som sluker fukt for tiden, da. 

Ikke prøvd barnesolkrem, men det er vel ofte litt mer kliss i alle merker?

• Like 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider

https://www.blush.no/product/1128271/ansiktspleie/solbeskyttelse/coola-classic-sport-face-spf50-white-tea?gclid=Cj0KCQiA7NKBBhDBARIsAHbXCB4Iaj7tZrYH8ZTjRr-tyBZ2Wm50m3Jya4OULo6L1VIgB5tucEKcnKQ

Jeg har brukt denne solkremen i ansiktet flere sesonger og er kjempefornøyd med den. Ikke noe kviseutbrudd, og ikke er den klissete synes jeg. Koster jo litt da.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heliocare 360 Oil-Free Gel SPF 50 (fås kjøpt hos Skincity) er min soleklare favoritt. Trekker fort inn og man kan påføre på nytt uten at huden kjennes tung og kornet ut. Eneste jeg ikke liker er at den inneholder en del parfyme, så jeg er stadig på utkikk etter en (helst zinkbasert, noe denne ikke er) solkrem som ikke har parfyme eller er tung for huden. 

Endret av Michelle
Lenke til innlegg
Del på andre sider