Gå til innhold

Donasjoner eller medlemsavgift?

Christine

Anbefalte innlegg

Jeg har vel allerede sagt mange ganger at det er helt strålende at forumet kom på bena så raskt etter at det gamle overraskende og i løpet av kort tid ble lagt ned. :D  Kjempefint også at det ble laget en gruppe på facebook som ble brukt i mellomperioden. Foreslår at vi prøver å benytte denne kun dersom forumet er nede, slik at vi slipper å gå inn flere steder. For eget vedkommende, er det uhyre sjelden jeg er på facebook, så jeg synes det hadde vært kjempefint med kun et sted å forholde seg til.

Når det er sagt; jeg ser at donasjoner er velkommen og har naturligvis full forståelse for det. Har overført penger idag. Imidlertid mener jeg at jeg også har sett noe om årsavgift/medlemsavgift eller lignende, stemmer det. Hvis ja, har dere kommet noe videre på den tankegangen? Som sikkert alle andre her inne, ønsker jeg ikke at forumet skal bli liggende dødt på grunn av at domene eller lignende ikke er betalt, men tenker at det kunne være greit for oss alle å vite hva slags kostnader vi vil kunne få som medlemmer av dette fantastiske forumet. Jeg ber dere tro meg på at dette ikke er for å være vrang, ønsker bare å vite hva jeg har å forholde meg til. ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For nå har vi ikke fått ordnet en løsning med årsavgift, og vi kommer til å vente med å finne løsning til ny forumprogramvare er på plass. Hva denne årsavgiften blir er vi ikke sikre på enda, men mest sannsynlig ikke over 100 kroner ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For nå har vi ikke fått ordnet en løsning med årsavgift, og vi kommer til å vente med å finne løsning til ny forumprogramvare er på plass. Hva denne årsavgiften blir er vi ikke sikre på enda, men mest sannsynlig ikke over 100 kroner ;)

Skjønner, takk for raskt svar. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal donere penger altså, men jeg håper det er greit at jeg gjør det samtidig som årsavgiften skal betales. Er en del andre utgifter som må prioriteres nå, skal jo flytte! :)

(fader nå minte du meg på den dumme årsavgiften...hadde "glemt" den!)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er for årsavgift. Og heller donasjoner ved behov.

I denne omgang var jo donasjonene nødvendige for å kjøpe domene, programvare osv, men helst burde årsavgiften være nok til å drifte forumet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Linn, nye medlemmer er kjempegøy, så lenge de er litt aktive. :)

Tror de fleste har råd til en hundrelapp i årsavgift. Samtidig viser vi at vi bryr oss om forumet og er villige til å betale en slant for det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det et spesielt beløp man overfører? Vil gjerne bidra jeg også, har savnet å være i et forum som dette, haha :)

Nei det velger man helt selv etter hva man vil og kan, 50-150 kroner er mye brukte summer, men man skal ikke gi mer enn man føler man kan :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det velger man helt selv etter hva man vil og kan, 50-150 kroner er mye brukte summer, men man skal ikke gi mer enn man føler man kan :)

Ahh, takk! Var rundt de summer jeg tenkte også. Passer greit når jeg er student!  :D Også går det jo til noe bra, så da er det jo verdt det, hehe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahh, takk! Var rundt de summer jeg tenkte også. Passer greit når jeg er student!  :D Også går det jo til noe bra, så da er det jo verdt det, hehe.

Så fint! Hjertelig velkommen hit, du må lage deg presentasjonstråd så vi får vite litt om deg! :) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så fint! Hjertelig velkommen hit, du må lage deg presentasjonstråd så vi får vite litt om deg! :)

Skal gjøre det!  :grin: Skal bare finne ut hvor jeg setter inn betalingsreferansen til paypal, så jeg får overført penger her. Er ikke lett å være noob!  :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 3 weeks later...

Jeg har ikke brukt min paypal konto på flere år og husker fint lite hvordan man bruker den. Må man bruke paypalkonto for å overføre til kontoen eller kan man overføre fra bankkonto til forumets paypal konto. Om jeg må bruke paypal så får jeg vel endelig oppdatert de kunnskapene litt.

- hilsen n00b

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke brukt min paypal konto på flere år og husker fint lite hvordan man bruker den. Må man bruke paypalkonto for å overføre til kontoen eller kan man overføre fra bankkonto til forumets paypal konto. Om jeg må bruke paypal så får jeg vel endelig oppdatert de kunnskapene litt.

- hilsen n00b

Jeg tror man må bruke PayPal, dessverre. Det er ikke vanskelig i det hele tatt, hvis du ikke finner ut av det kan jeg lage en liten guide ;)
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror man må bruke PayPal, dessverre. Det er ikke vanskelig i det hele tatt, hvis du ikke finner ut av det kan jeg lage en liten guide ;)

Takk for svar Nora. Det skal nok gå helt greit :) Jeg hyler ut hvis jeg trenger en tutorial :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • Tone featured, unfeatured, pinned og unpinned this emne

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Opprett ny...

Viktig informasjon

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.