Lollapololoo

Øyenbrynskniv

Anbefalte innlegg

Lollapololoo

Kjøpte meg nye skarpe Øyenbrynskniver idag og tenkte jeg skulle øve meg litt med disse..

Bruker dere Øyenbrynskniv? Og evt hvor? 

Tips mottas gjerne :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Minnea

Kjøpte en gang av nysgjerrighet, men syntes de var så brutale mot huden at jeg ikke bruker dem på bryna. Men de er perfekte til å skrape av tørr hud på hælen etter et bad :clap:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ludde

Jeg bruker det, sammen med pinsett, men synes det er forskjellig fra merke til merke hvor gode de er. Jeg liker Tinkle best, bestiller de på Ebay. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lollapololoo

Dere som tar barten, må dere gjøre det veldig ofte? Og er det noe spesielt man bør klæsje på etterhvert? Spesiell krem eller no?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marie Maklo
41 minutter siden, Lollapololoo said:

Dere som tar barten, må dere gjøre det veldig ofte? Og er det noe spesielt man bør klæsje på etterhvert? Spesiell krem eller no?

Jeg tror jeg gjør det hver andre eller tredje uke, men jeg har veldig lyse hår og gidder ikke ta det før alt er vokst ut. Jeg bruker ikke noe spesielt på, bare fuktighetskrem (clinique moist surge) etterpå. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora
1 time siden, Lollapololoo skrev:

Jeg gjør det bare når barten er grodd ut og den irriterer meg, så vanligvis hver 3. uke. Tar ikke på noe spesielt etterpå, bare fuktighetskrem. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
camelam

Jeg synes de er utrolig knotete å bruke til å forme bryn, men jeg liker å bruke kniv for å fjerne dun rundt brynene. Og barten tar jeg også med den :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider