XO

Gode LYSE liquid lipsticks

Anbefalte innlegg

XO

Hei! Jeg er på utkikk etter en skikkelig god, veldig lys nude liquid lipstick for å lysne andre farger eller skape ombre-effekt. Har tidligere brukt Colourpop sin Vice, men ser ut som at den har gått ut av sortiment. I tillegg var den ganske så tørr i konsistensen og sprekker lett. Har sett litt på ABH sin Milkshake som faktisk er lys nok til formålet mitt, noen som har erfaringer med den? :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora

Jeg foretrekker konsistensen til Jeffree Star sine fremfor Anastasia sine. Jeffree Star I'm Nude er veldig lik ABH Milkshake utifra det jeg kan se på bilder. Ellers finnes det vel et par merker som har hvite liquid lipstick også. 

Her er sammenligning av Vice (til venstre) og I'm Nude (til høyre). 

6102017114448.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lucce

Jeffree Star sin "Drug Lord" skal visst relanseres om ikke så lenge. Den er hvit så vet den var veldig populær å blande inn i andre liquid lips for å gjøre dem lysere. Har ikke prøvd den selv, men kanskje den er verdt en titt når den kommer om du brenner inne med mange du syns er for mørke :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tuffl

Jeg har den, men bruker den aldri da den blir altfor lys for meg. Men både den og Pure Hollywood, som er mørkere, sprekker opp og legger seg lite pent på leppene mine.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider