Sign in to follow this  
Helu

Microblading

Recommended Posts

Helu

Hei, er ny her på forumet. Ser fint ut :)

Jeg tok Microblading på torsdag. Foreløpig ser det veldig fint ut, fornøyd med formen på brynene osv. Det eneste negative er at fargen har blitt så veldig mørk i dagene etterpå. Dette visste jeg, fordi at det skal gro og det blir mørke skorper.

Det jeg lurer på, fra andre som har gjort dette, hvor lang tid tok det før fargen ble svakere hos dere? Jeg starter på jobb til uka og føler meg litt flau utendørs. Hvor lenge ventet dere før dere vasket brynene?

Blir glad for alle svar/erfaringer!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
fastfootforward

ER ikke det veldig vondt? En dame forklarte meg det, for jeg har mistet ene brynet mitt, fordi jeg nappet de ultratynne i minst 7 år eller noe...har forsøkt castor olje for å gro mitt tilbake men det har ikke hjulpet noe som helst. Ingenting. Også forsøkt b vitaminer med kisel i fleng!!!!!!!!!!! 

Er bare mitt ene bryn, vanligvis farger hudpleier så det ikke vises. Tror nok ikke jeg tør microblading nei.

Jeg vil heller farge nøyere hjemme, men har aldri tid til det.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Marie Maklo
7 timer siden, fastfootforward said:

ER ikke det veldig vondt? En dame forklarte meg det, for jeg har mistet ene brynet mitt, fordi jeg nappet de ultratynne i minst 7 år eller noe...har forsøkt castor olje for å gro mitt tilbake men det har ikke hjulpet noe som helst. Ingenting. Også forsøkt b vitaminer med kisel i fleng!!!!!!!!!!! 

Er bare mitt ene bryn, vanligvis farger hudpleier så det ikke vises. Tror nok ikke jeg tør microblading nei.

Jeg vil heller farge nøyere hjemme, men har aldri tid til det.

Ja, de kutter snitt i huden din, det gjør vondt. De fleste vil bruke bedøvelseskrem. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Michelle

Dytter opp denne jeg. Fant ut at det er ei her i byen som driver med dette, og jeg er fristet til å prøve. Er det mulig å få et ganske naturlig resultat? Altså, slik at det ikke ser påtegnet ut? Noen som har før og etter resultat de vil vise? :) Vet ikke helt om microblading er for meg, men jeg er skikkelig dårlig på å sminke og ordne bryn, så tror kanskje microblading hadde vært en løsning.... Hvordan er det om man f.eks skal skifte hårfarge? La oss si at jeg går fra blond til mørk, er det da null stress å gjøre det på nytt men i mørkere farge? Eller må man vente så og så lenge mellom hver gang? 

Edit: Herregud. Jeg så for første gang video av det på YT nå, og herreguuud jeg tror ikke jeg tør. DE LAGER KUTT I HUDEN? Altså hva!? Hva med arr osv? Altså jeg kan tatovere og pierce meg her og der men det der vet jeg ikke om jeg gidder. :P Skummelt.... 

Edited by Michelle

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider