Norast

Gellakk

Recommended Posts

Belle

Oppdatering på gellakken min siden sist. Det er altså nå 10 dager siden jeg la lakken, og den er fremdeles nesten like fin som da jeg la den. Der lakken har krympet ser man det nå ganske godt, samt at neglene har vokst litt ut siden da, og glipen mellom neglebåndene og neglelakken er for stor. Det har også løsnet litt på tuppen på begge langfingrene. Jeg skal på julebord i kveld og kommer til å lakke oppå med vanlig svart lakk for å jevne ut, og så skal jeg prøve å fjerne den i helgen en gang. Men altså, 10 dager! Jeg er sååå fornøyd. Gleder meg til å prøve flere farger. Tenkte jeg skulle prøve Sensationails-løsningen med vanlig lakk som man blander med topplakken deres, siden jeg bare har én UV-lakk enn så lenge. :P 

IMG_20181128_101618.jpg

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
lykkelitenen
27 minutter siden, Belle said:

Never mind. Fant ut av det.:loser:

URGH nå blir jeg nysgjerrig 🤣

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Belle
2 minutter siden, lykkelitenen said:

URGH nå blir jeg nysgjerrig 🤣

:giggle: Det var ikke noe spesielt altså. Jeg lurte bare på hva som var forskjellen på to ulike flasker hos bornprettystore. Det viste seg at den ene var UV og den andre vanlig. :P 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
lykkelitenen
1 hour ago, Belle said:

:giggle: Det var ikke noe spesielt altså. Jeg lurte bare på hva som var forskjellen på to ulike flasker hos bornprettystore. Det viste seg at den ene var UV og den andre vanlig. :P 

Da er jeg tilfredsstilt altså 😋 Såg bare at jeg var nevnt og ble kjempenysgjerrig.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Belle

Jeg kan med glede meddele at Sensationail Polish to Gel-greia fungerer utmerket. :clap: Har nå hatt H&M Bordeaux på neglene siden...torsdag? Lenge ihvertfall. <3 

Jeg har også funnet ut at Sensationail sin topplakk er ekstremt mye bedre enn ibd sin. Sistnevnte blir veldig matt og ''skitten'' etter en stund (er det noe jeg gjør feil?), mens Sensationail er superblank fremdeles. Pluss for at den kun trenger å herde i 15 sekund.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider