Tone

Tips til "toner for å dra over huden på morgenen"

Anbefalte innlegg

Tone

På morgener jeg ikke dusjer pleier jeg bare å ha La Roche Posay Physiological Toner på en bomullspad og sveipe den over fjeset. Finnes det andre gode alternativer til denne type produkt? Aller helst billigere (ca 200) og på apotek, Lindex eller Vita, men jeg er åpen for andre gode forslag - og særlig asiatiske! 

Jeg vet jeg hadde Decleor sin den gangen "alle" skulle rense ansiktet uten vann fordi en blogger sa det, men den likte jeg ikke. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Magpie

Hva med micellaire-vann fra Garnier eller Simple? Sistnevnte har få ingredienser, og er superbillig. Ellers har jeg veldig fått sansen for Cosmica, men har ikke prøvd annet enn solkremene og kroppsprodukter, , som jeg er storfan av. For eksempel denne, som nå er på tilbud. Ellers er ansiktsproduktene i den egne serien til Kicks ikke så dumme; der har jeg renseoljen stående i dusjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone
48 minutter siden, Magpie said:

Hva med micellaire-vann fra Garnier eller Simple? Sistnevnte har få ingredienser, og er superbillig. Ellers har jeg veldig fått sansen for Cosmica, men har ikke prøvd annet enn solkremene og kroppsprodukter, , som jeg er storfan av. For eksempel denne, som nå er på tilbud. Ellers er ansiktsproduktene i den egne serien til Kicks ikke så dumme; der har jeg renseoljen stående i dusjen.

Jeg har begge og liker dem til sminkefjerner men synes de gjør meg øøørlite stram og rar, og det gjør ikke den fra LRP

Kanskje jeg må teste ut micellarvannet fra Cosmica, men jeg kjøpte toneren deres forrige helg og den sved skikkelig. :/ 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnH

Jeg bruker denne fra LRP om morgenen. Koster rundt 100 kr. http://m.no.feelunique.com/p/La-Roche-Posay-Effaclar-Purifying-Micellar-Water-200ml?url=La-Roche-Posay-Effaclar-Purifying-Micellar-Water-200ml&slang=EN

De har endret litt på navn og design i det siste, men forhåpentlig ikke på selve produktet. Jeg har kjøpt en flaske av den nye, men fått prøvd den enda. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tuffl

Hei jenter! Bruker dere toner i hudpleierutinen deres? Isåfall, har dere tips til en rimelig en til å justere ph, uten alkohol og parfyme! Har egentlig likt LRP sin fysiologiske toner, men innså nå at den har parfyme i seg, noe som er no-go for min del. Er litt usikker på om det i hele tatt er behov for en toner i rutinen min?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Oooh godt tips! 

Jeg bruker den derre witch hazel noe som var så svær på nett og Iherb nå, igrunn ganske samme effekt som LRP, men muuuulig den gjør meg litt strammere, og når den i tillegg må kjøpes på nett så blir det nok LRP fra lokalt apotek neste gang. Men skal se etter Neutral sin :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider