Gå til innhold

Tatoveringstråden

Anja

Anbefalte innlegg

Vi må jo ha en tattoveringstråd!
Her kan du legge ut bilder av dine tattoveringer, spørre om erfaringer, fortelle om planlagte tattoveringer og hva annet det skulle være om emnet :)

(Hvis tråden ikke passer under "Kropp" så må en moderator gjerne flytte den til et passende sted :)

Endret av Hege
Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • Svar 188
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Hege

27

• Anja

20

• tuffl

19

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nytt blekk, er så fornøyd!  Den ble tatt i går og det var grusomt  Det kjentes ut som at hele kroppen vibrerte da hun gikk over ribbena, og etter tre timer måtte gubben komme med bananer og sjokolade.

Var litt spontan i København idag  i love it!

Da har jeg tatt cover up av poten! Jeg er så fornøyd  Nå begynner stresset - etterbehandlingen. Jeg har maks angst for den, men satser på at det går fint!

Posted Images

Her er min(e), jeg har også en pil på venstre håndledd og verdenskartet mitt er litt synlig på bildet. Skal tilbake i løpet av februar/mars og få på to hjerter med banner over som det står mamma og pappa på  :thumbs-up:De som ikke er så synlig er en elefant, også en mandala :)

post-64-0-56465400-1421275615_thumb.jpg

På den andre armen min skal jeg mest sannsynlig ha noe liknende dette: (bare med mer type grantrær) :D

post-64-0-78805300-1421276004.png

• Like 4
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så fine tattoveringer dere har! :D

Den du har planer om å ta så sinnsykt kul ut, VictoriaCharlotte! :)

Jeg kan jo legge ut et bilde av min :) Skal ta en ny nå om en mnd eller to, det gleder jeg meg til :D

post-25-0-35732200-1421317032_thumb.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alltid gøy å se andres blekk :)  :in-love:

Her er mine to foreløpige. :)

Svalen tok jeg rett etter at jeg hadde feiret nyttår i London i 2008. Og sitatet tok jeg sist september, også i London. 

• Like 3
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så langt har jeg 3 (bilde kommer) en diamant på vestre fot, et anker på venstre arm (matchende med den ene bestevenninna mi) og fearless på høyre arm.. Lurer på å legge til be til den da.

Så prøver jeg å spare til roser på skulderen, røde lepper på rompa og sikkert noen andre... Jeg elsker tatoveringer

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alltid gøy å se andres blekk :)  :in-love:

Her er mine to foreløpige. :)

attachicon.gifsvale.jpg attachicon.giflatin.jpg

Svalen tok jeg rett etter at jeg hadde feiret nyttår i London i 2008. Og sitatet tok jeg sist september, også i London. 

attachicon.gifIMG_201501167258.jpg

Her er min. I år blir det 6 år siden jeg tok den. Den er på siden av magen. Veldig glad i den :D

attachicon.giftatovering.jpg

Her er min ene. Jeg har lyst på flere etterhvert.

Syns det er såå mange fine tatoveringer, men jeg er selvfølgelig altfor redd til å ta noen selv...

Jeg elsker å se på andre sine tattoveringer! Jeg får så mye inspirasjoooon :D

Og Dina, hvis du noen gang kommer til å ta en tattovering så kan jeg nesten garantere deg at du kommer til å ende opp med fler :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg elsker å se på andre sine tattoveringer! Jeg får så mye inspirasjoooon :D

Og Dina, hvis du noen gang kommer til å ta en tattovering så kan jeg nesten garantere deg at du kommer til å ende opp med fler :P

Min angst for sprøyter stopper meg liksom før jeg kommer til det punktet :P
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så mange flotte tatoveringer her! Jeg har så lyst til å fortsette på sleeven min, men jeg er enda litt usikker på motiv og sånt. Jeg har en hjort fra før og vil egentlig sammen med den ha en pistol, en granat, et timeglass, flere roser og litt annet stæsj, men det blir så rart når jeg har en hjort og plutselig våpen... Skal tatovere sau i ulveklær, har også vurdert å gjøre dette på samme arm som hjorten men nok engang så er jeg veldig usikker. Om jeg ikke tar pistolen og granaten der, hvor skal jeg ha det på kroppen da liksom... Blæh. :P 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 2 weeks later...

Syns det er såå mange fine tatoveringer, men jeg er selvfølgelig altfor redd til å ta noen selv...

Jeg er på samme nivået! Vet nøyaktig hva jeg har lyst på. Nå gjelder det bare å finne ut hvor på kroppen jeg vil ha den, men tror det blir armen. Og såklart å psyke meg opp. Jeg besvimte tre ganger da jeg tok piercing i navlen for å si det slik

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en. Den er skjev og hjemmelaget, men det er en del av sjarmen. :P
Har en venninne som akkurat hadde begynt å lære seg å tatovere, så jeg donerte armen så hun fikk øve. 

post-24-0-95549300-1422229962.jpg

Endret av Maiken
  • Like 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 2 months later...

Iih, jeg skal tattovere meg i morgen og kjenner jeg begynner å få sommerfugler i magen av det :P Regner ikke med at det kommer til å gjøre så vondt, men følelsen før er like spennende hver gang :P

• Like 3
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Iih, jeg skal tattovere meg i morgen og kjenner jeg begynner å få sommerfugler i magen av det :P Regner ikke med at det kommer til å gjøre så vondt, men følelsen før er like spennende hver gang :P

​Spennende! Selv har jeg ingen tatoveringer men tror jeg ønsker meg en :cute:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

​Spennende! Selv har jeg ingen tatoveringer men tror jeg ønsker meg en :cute:

Ja, det er veldig spennende :D Er over to år siden jeg tok min forrige, så jeg har nesten glemt hvordan det var :P  Tattoveringer er jo veldig pent :) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

​Spennende! :D Hva skal du ta, og hvor? :)

Jeg skal ha en hodeskalle på høyre lår og et sitat på høyre kragebein :) Legger ut bilde når jeg har tatt de :D  

• Like 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider