Gå til innhold

Tatoveringstråden

Anja

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
  • Svar 188
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Hege

27

• Anja

20

• tuffl

19

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nytt blekk, er så fornøyd!  Den ble tatt i går og det var grusomt  Det kjentes ut som at hele kroppen vibrerte da hun gikk over ribbena, og etter tre timer måtte gubben komme med bananer og sjokolade.

Var litt spontan i København idag  i love it!

Da har jeg tatt cover up av poten! Jeg er så fornøyd  Nå begynner stresset - etterbehandlingen. Jeg har maks angst for den, men satser på at det går fint!

Posted Images

Til dere som har tatt tatovering en plass der man barberer. Hvor lenge ventet dere med å barbere området over tatoveringen? Det har gått over 5 uker nå, men er fortsatt redd for å barbere tatoveringen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
On 15.6.2017 at 15.28, tuffl said:

Til dere som har tatt tatovering en plass der man barberer. Hvor lenge ventet dere med å barbere området over tatoveringen? Det har gått over 5 uker nå, men er fortsatt redd for å barbere tatoveringen.

Rimelig sikker på at jeg barberte min på leggen når flassingen var ferdig. Tror det går greit etter fem uker, bare vær forsiktig ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 3 weeks later...
16 timer siden, Hege said:

Så fine!! :D kan jeg spørre hva det står? :)

14 timer siden, Belle said:

Ååå, så fine @Oda! :in-love: 

@Hege: Det perfekte er det godes fiende, fritt oversatt. Sitat av Voltaire. :) 

Stemmer det :D

Tusen takk <3

• Like 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 1 month later...
  • 3 years later...

Jeg gleder meg så utrolig mye til feriepengene kommer, for da blir det endelig tatovering igjen! Har endelig funnet ut hva jeg vil gjøre med resten av høyre armen min som jeg har tatovert tre litt større motiver på. Men kjenner jeg er litt nervøs for nyanseforskjellen, ettersom tatoveringene jeg allerede har der er mellom 5 og 7 år gamle. Er heller ikke samme tatovør jeg skal til. Håper det ikke tar altfor lang tid før det jevner seg ut og blir likt. Noen her inne som har erfaring med dette? Kan ikke huske at noen her inne har sleeve, men om det er noen som f.eks har tatovert en tatovering og så tatovert en annen rett ved siden av eller på nesten samme sted flere år etter, har det jevnet seg ut hos dere eller er det store kontraster? Jeg har kun svart og grå tatoveringer, ikke noen farger. :) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
15 timer siden, Michelle skrev:

Jeg gleder meg så utrolig mye til feriepengene kommer, for da blir det endelig tatovering igjen! Har endelig funnet ut hva jeg vil gjøre med resten av høyre armen min som jeg har tatovert tre litt større motiver på. Men kjenner jeg er litt nervøs for nyanseforskjellen, ettersom tatoveringene jeg allerede har der er mellom 5 og 7 år gamle. Er heller ikke samme tatovør jeg skal til. Håper det ikke tar altfor lang tid før det jevner seg ut og blir likt. Noen her inne som har erfaring med dette? Kan ikke huske at noen her inne har sleeve, men om det er noen som f.eks har tatovert en tatovering og så tatovert en annen rett ved siden av eller på nesten samme sted flere år etter, har det jevnet seg ut hos dere eller er det store kontraster? Jeg har kun svart og grå tatoveringer, ikke noen farger. :) 

Jeg har utvidet en tatovering! Tror det gikk 4 år i mellom, og jeg gikk til en annen tatovør. Min er i sort, grønn og lilla, og det sorte (kantlinjen) brukte nok lengst tid på å blende, men nå er jeg veldig fornøyd. Husker ikke hvor lenge det var merkbart forskjell, kanskje et år? Min er på rygg/hofte da, så er for det meste tildekket og beskyttet mot sol o.l. Og jeg ser den ikke så ofte selv, ville kanskje vært mer bevisst på det om den var på underarmen feks. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 2 weeks later...
På 23.4.2021 den 11.38, Marie Maklo skrev:

Jeg har utvidet en tatovering! Tror det gikk 4 år i mellom, og jeg gikk til en annen tatovør. Min er i sort, grønn og lilla, og det sorte (kantlinjen) brukte nok lengst tid på å blende, men nå er jeg veldig fornøyd. Husker ikke hvor lenge det var merkbart forskjell, kanskje et år? Min er på rygg/hofte da, så er for det meste tildekket og beskyttet mot sol o.l. Og jeg ser den ikke så ofte selv, ville kanskje vært mer bevisst på det om den var på underarmen feks. :)

Har lest flere steder at det vil ta rundt ett år før fargene vil blende seg sammen, men det jeg er redd for er at de aldri vil gjøre det. Jeg tenkte jeg skulle ta kontakt med hun tatovøren som har gjort de andre tatoveringene mine, og høre om hun vil ta på seg arbeidet og eventuelt hva hun tenker angående fargeforskjell. Har en del hulrom på underarmen jeg vil fylle ut blant annet. Tenker jeg må få gjort ferdig hele armen i løpet av dette året, venter jeg noe lengre nå vil fargene aldri blendes sammen iallfall. 

Edit: Ååååh, hun ville fortsette på armen, så da skal jeg tatovere litt av underarmen i midten av juni!!!! :D Gleder meg så sinnssykt! :D 

Endret av Michelle
  • Like 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider