LinnCaroline

Fenty Beauty

Anbefalte innlegg

LinnCaroline

Nå som det virker flere på forumet har prøvd ut flere av produktene over tid - hvilke produkter synes dere er verdt å kjøpe? Jeg har brukt dagen på å se mange videoer på YouTube. :giggle: Jeg har notert meg en liste over produkter jeg vil sjekke ut når jeg er i en fysisk butikk:

- Foundation

- Primer

- Gloss Bomb lip gloss

- Metal Moon highlighter

- Lightning Dust/Fire Crystal highlighter

- Invisimatte blotting powder/paper

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Isabel

Jeg har tørr hud og må stå over foundationen, den funker ikke for meg normalt sett med blandet med fuktighetskrem og highlighter blir den kjempe fin. Primeren har jeg ingen følelser angående om jeg skal være helt ærlig. 
Jeg har to highlightere, Trophy Wife og den andre husker jeg ikke navnet på. Jeg elsker Trophy Wife til øyeskygge og highlighter men den er VELDIG ekstrem og ikke for de som synes det blir litt mye. Jeg elsker mine. :) Gloss bomb synes jeg også er fin, men det er jo en lip gloss. Det er jo ingenting spesielt utenom at den gir mye fukt for min del og er en kjempe fin farge. 

Jeg har leppestiftene i Griselda og Spanked. Kjempe fine begge to, og jeg tror Spanked er på vei til å bli en favoritt. Den holder kjempe fint og forsvinner fra leppene lekkert. Ikke noe "butthole-lip" og den er behagelig på. :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnCaroline

Jeg tror foundationen kan være hit or miss til min hud. Primeren er det vel ingen som har skrytt så mye av, den den virker ok, og jeg har ingen full size primer for tiden. Jeg får se nærmere på Spanked! Den ser veldig fin ut på deg @Isabel:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Er det flere som opplever at Gloss Bomb lekker? Jeg tør ikke ha min i veske eller lomme, så den bor på pulten min på jobb..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnH

En liten minireview: Jeg kjøpte foundationen nettopp og jeg er veldig fornøyd med den etter å ha brukt den 3 ganger.

Jeg har hatt den på i 9 timer idag nå, ingen primer under, huden er nesten like fin, begynner å se antydning til litt blankhet nå, men kommer ikke til å fikse på noe selv om jeg skal på et møte etterpå. Jeg har fått fryktelig blank panne i det siste, og jeg kan speile med etter en noen timer, så dette var positivt!

Eneste minuset er at den er kraftig parfymert. Jeg har den i 150.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Wasabi

Jeg kjøpte den her inne i 110, men er som jeg var litt redd før altfor lys. Venter på prøve i 120 for å se hvordan den er, men tror jeg må kjøpe 150 å blande med 110, og 120 om den skal brukes alene. Akkurat nå blander jeg den med UD all nighter i 3.25. Den er for mørk å bruke alene nå, men passet i sommer da jeg var flink med selvbruningen. Blande de to funker ganske bra, fargen blir riktig, ihvertfall og mer nøytral. Jeg er nøytral mot kald og 110 er kald og 3.25 nøytral. Tenker å blande de to frem til UD er tom og kjøpe 150 da. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marita

Jeg liker veldig godt foundationen, selv om den er litt for rennende for min smak. Nå er den snart tom, og jeg diskuterer ofte med meg selv om jeg skal betale en halv formue for å bestille en ny fra Sephora 😛 

Har lyst til å prøve lipglossen, og egentlig det matte pudderet frem til jeg ble forelsket i Kicks sitt eget 🤩

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Wasabi

Har prøvd 120 som jeg fikk prøver på av snille Nora i et par dager nå og liker den veldig godt. :) Fargen er helt perfekt for meg, kunne ikke vært bedre. Jeg liker den tynne konsistensen, den gjør at den blir lett å blende og denne er noe så sjeldent som en tynn foundation som også dekker bra. :thumbs-up: Liker! Konsistensen minner litt om Maybelline sin matte&poreless som jeg likte så godt, men ikke vil kjøpe pga dyretesting, men dekker mye bedre og holder myyyye lenger. Kommer til å enten bestille fra Sephora når jeg er tom for litt annet (samlingen trenger en slankekur) eller dra innom Sephora og kjøpe den om vi skal forbi Gøteborg i høst. Har litt lyst på primeren og, men har minst 15 primere, så må bruke opp de eldste av de som er åpnet først, ihvertfall. *primeroholiker* 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøken Lilla

Brukte foundationen i dag, og primeren. Hadde glemt av dem, men de imponerer! Hatt den på i 8 timer nå og den ser veldig bra ut! :) blir en ny favoritt dette tror jeg... ett år etter kjøp...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Krystall

Profilt'r har fått nye farger i sortimentet sitt i dag, blant annet fargen lys banan. :giggle: Det har også kommet en 145, en varm oliventone. Vet det er flere som har måttet blande for å finne match, jeg er fortsatt ikke helt superimponert over utvalget, men sånt er vanskelig.

105.png.258bd72efa6b719b15720c068bc1f4af.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Martine

Jeg kjøpte nylig Match Stix i Amber til kontur og Pro Filt’r Amplifying Eye Primer. 

Øyneskyggeprimeren er veldig god, har brukt den mye, kan anbefale den! Har tidligere brukt UD eller TF. 

Match Stix i Amber har jeg ikke testet like grundig, men førsteinntrykket er veldig bra. 

Imponert over det jeg har så langt, og har veldig lyst til å teste mer fra merket. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Krystall

Er det noen som har testet Pro Filt'r Instant Retouch concealer? Jeg snublet over en youtubevideo fra itslikelymakeup hvor hun ser veldig pen ut i den, og gir uttrykk for at førsteinntrykket er godt. Hun bruker også Pro Filt'r foundation i samme video, og det er tydelig at fargene ikke er like i forhold til fargekodene.

Jeg snuser også på Match Stix Matte i fargen Amber, og Stunna lip paint i Uncuffed og Uncensored. Skal nok prøve å legge opp en ferie som passerer Göteborg og svensk Sephora i sommer...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider