Michelle

Ansiktsoljer

Anbefalte innlegg

Andrea

Jeg har brukt opp en flaske TO Squalane straks. Huden min har heldigvis ikke reagert :) Har likt den godt, men nå som det er rundt -10 grader er jeg ganske stram i maska. Lurer på å prøve marula oil fra TO nå. Er det noen som har prøvd både den og squalane, som kan sammenligne de?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Magpie
1 minute ago, Andrea said:

Jeg har brukt opp en flaske TO Squalane straks. Huden min har heldigvis ikke reagert :) Har likt den godt, men nå som det er rundt -10 grader er jeg ganske stram i maska. Lurer på å prøve marula oil fra TO nå. Er det noen som har prøvd både den og squalane, som kan sammenligne de?

Bruker du fuktighetskrem over? Olje alene blir for lett, og du trenger noe som forsegler og bidrar til at huden din holder på fuktigheten. Kanskje trenger du også et fuktighetsserum eller liknende.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Andrea
8 minutter siden, Magpie said:

Bruker du fuktighetskrem over? Olje alene blir for lett, og du trenger noe som forsegler og bidrar til at huden din holder på fuktigheten. Kanskje trenger du også et fuktighetsserum eller liknende.

Jeg bruker alltid olje over fuktighetskrem, morgen og kveld. I høst blandet jeg den med Embryoliase pga shea butter, men merket ikke så mye fra eller til om jeg blandet/brukte olje under/over. Jeg prøvde en periode TO fuktighetskrem med hyaluronsyre -> annen fuktighetskrem -> squalane/embryolisse blandet med squalane, men jeg ble faktisk skikkelig stram i maska hver gang jeg brukte hyaluronsyre. Jeg har prøvd å følge regelen med de minste molykylene innerst, men kunnskapen min er kanskje ikke god nok her. Jeg har lenge kikket etter fuktserum, men jeg aner ikke hva jeg skal velge.. :hypnotized:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider