Gå til innhold

Ole Henriksen hudpleie

Veronica_

Anbefalte innlegg

@Tonejeg var veldig i tvil på hvem jeg skulle ha når jeg kjøpte, men jeg trengte noe nytt for natten også asap (var helt tom for natt produkter), derfor ble det den nederste egentlig. veldig fornøyd med alle produktene, men vil fortsatt og prøve de to fra det øverste settet, men ett sted må man jo begynne ;) hadde jeg kjøpt det øverste ville jeg uansett ha ønsket å prøve de to blå fra det nederste settet hehe. 

• Like 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
9 timer siden, Frøken Lilla skrev:

@Tonejeg var veldig i tvil på hvem jeg skulle ha når jeg kjøpte, men jeg trengte noe nytt for natten også asap (var helt tom for natt produkter), derfor ble det den nederste egentlig. veldig fornøyd med alle produktene, men vil fortsatt og prøve de to fra det øverste settet, men ett sted må man jo begynne ;) hadde jeg kjøpt det øverste ville jeg uansett ha ønsket å prøve de to blå fra det nederste settet hehe. 

Haha sant... Jeg gikk rett og slett for det billigste og det med øyekremen jeg har hørt så mye fint om :giggle: 

• Like 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om det gjelder alle Vita, men da jeg var innom på mandag for å betale settet jeg bestilte så jeg det sto en håndskrevet plakat om at om man kjøper Ole Henriksen for over 500 kroner får man en gave med på kjøpet. Flaks ville det til at settet mitt kostet 508 kroner etter rabatt og jeg fikk derfor med denne her:

Skjermbilde 2020-09-23 kl. 20.48.46.png

Veldig kjekt, så får jeg prøvd den blå kremen og! 

• Like 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider