Gjest

Clarisonic

Anbefalte innlegg

Gjest

En samletråd. Jeg håper så inderlig jeg får min Clarisonic Aria i posten i dag, er så utrolig spent!

Skriv gjerne hva du syns om den, hvilke produkter du bruker med den og om du bruker den hver dag eller bare en gang i blant. Jeg har planer om å bruke den morgen og kveld, rett og slett på grunn av at huden min er så trøblete. Jeg har en del kvisearr, og ufattelig mange små kviser som ikke viser så godt så og si i hele ansiktet, samt sorte prikker. 

Bør jeg forvente å få litt kviser til å begynne med? Vet at noen produkter får urenheter og slikt opp til overflaten (mangel på ord her) før huden blir bedre, men er det slik med Clarisonic? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ragnhildhystad

Fikk Clarisonic Mia i julegave:) Har brukt den nå i ca 3 uker og liker den godt. Brukte den hver morgen og kveld de to første ukene, men plutselig ble huden min veldig sensitiv og nå gjør det nesten vondt hvis jeg bruker den så ofte. Har trappet litt ned og bruker den en gang om dagen(som oftest på kvelden). 

Liker å bruke den med Emma Hardie sin cleansing balm, som gjør at huden ikke blir så føles så "stripped". Den gir mye fuktighet, noe som huden min tydeligvis trenger for tiden. 

Hvordan vasker dere børstehodet etter bruk? Føler ikke at det blir rent nok med bare såpe og vann... 

Men alt i alt fornøyd! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arlandria

Tror du bør begynne med en gang om dagen, og ikke to. Og heller jobbe deg oppover. Har faktisk ikke hørt om noen som syns det funket greit å starte rett på to, men maaaange at de måtte starte med én eller trappe ned fra to. :)

Jeg lurer litt på det samme med vask! Jeg bruker en sterkere rens og vasker, sprayer litt med desinfiserende osv.. Men føler at jeg gjør det litt feil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
iheartpenguins

Jeg også fjerner sminke først. Bruker for tiden Emma Hardy cleansing balm, og så bruker jeg clarisonicen med rens etterpå. Men bare på kvelden, huden min er så sensitiv! Jeg har børstehodet som er for sensitiv hud. Også litt usikker på ordentlig rensing av hodet, men det skal helst byttes (ihvertfall) hver 3 måned ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arlandria

Jeg tar også av sminken først, men vil likevel ha et så rent børstehode som mulig... Er litt redd for å spre bakterier rundt i ansiktet, logisk nok.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Smudge

Tror nok ikke den blir så mye mer skitten enn en sminkebørste som vaskes i såpe og vann. Litt antibac kan jo sprayes på i ny og ne. Jeg er ikke bekymret :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helene83

Jeg bruker min av og til..men ikke hver dag, det tåler ikke huden min. Har rosacea hudsykdom på venstre kinn.. Tror nok du skal være litt forsiktig med og bruke den to ganger til dagen...ta heller en liten runde på kvelden et par ganger i uken :)

Jeg renser bort sminken med olje og så bruker jeg clarisonicen etterpå med litt rens på (Dermalogica ultracalming cleanser). Etter bruk tar jeg av hodet og skyller det i kjempe varmt vann..så legger jeg det på tørk på en vaskeklut på benken til neste gang :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Jeg bruker stort sett min bare når jeg dusjer, og ikke hver eneste gang heller, vil tippe to-fire ganger i uken. Godt fornøyd med at den føles så rensende, men jeg har ikke merket noe revolusjonerende - men det er jo mulig jeg bruker den for sjelden. Synes det er litt skremmende hvor fort børstehodet ser skittent ut da... Det blir ikke ordentlig hvitt igjen heller, og jeg har helt mistet tillitt til sminkefjernere og ansiktsrenser....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest

Jeg brukte den for første gang i kveld, ble litt tullball ettersom jeg ikke hadde lest bruksanvisningen godt nok. Skikkelig artig sak, jeg prøvde først med høy hastighet og deretter lav hastighet, tror jeg nå til å begynne med skal kjøre på med lav hastighet hver kveld. Tror ikke det blir for mye for min hud, greit den er sensitiv men sensitiv er den ikke. :) 

Jeg valgte Aria fremfor Mia2, rett og slett fordi den har 3 hastigheter fremfor 2, lengre batteritid, USB ladder og sånn ting den kan stå i (slik jeg har skjønt det har ikke Mia2 det). Aria kostet bare noen hundrelapper mer enn Mia2, så da gikk jeg heller for den. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helene83

Syns hastigheten på Mia2 er mer enn nok...og laderen ligger nå bare der i skuffen klar til og plugges inn...men fancy med usb da hihi...kan du sitte der på pcen med clarisonicen din til lading hehe...kjøp deg en sånn usb kopp varmer og da hihi, de er råstilige haha ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest

USB koppvarmer hadde jeg kjøpt hadde jeg hatt bruk for det, men siden jeg hverken drikker kaffe eller te er det ikke nødvendig. :P Syns også Aria sitt design er mer fancy enn Mia2, og når jeg først hadde 20% rabatt på valgfritt produkt hos Kicks måtte jeg bare ta Aria! 

Jeg brukte den igjen nå i dag tidlig, jeg tror kanskje jeg kommer til å bruke den både morgen og kveld likevel... Huden min elsker den tydeligvis, for den blir så utrolig myk og det virker som om den suger til seg fuktighetskremen på ett blunk! Føler at ansiktet er skikkelig rent og føler meg også ganske polert, hihi. Syns ikke det gjør vondt, huden "stinger" ikke og jeg blir ikke noe særlig rød etter å ha brukt den heller. Jeg tok "før" bilder i morgen og skal ta nye bilder etter noen uker, blir spennende å se om jeg ser noen forskjell på huden.  :grin:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marthe

Jeg har hatt min Mia i snart 5 år tror jeg, og funker fortsatt like bra. Bruker den annenhver kveld, etter at jeg har fjernet sminken. Hudteksturen er det jeg ser aller størst forskjell på. Hadde en periode på noen mnd hvor jeg ikke brukte den, og huden min ble mye mer "røffere" og ruglete enn hva den var før, selv med andre eksfolierende produkter. Med en gang jeg begynte å bruke den igjen så ble huden mye finere og glattere med en gang :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marie Maklo

Jeg vurderer å kjøpe meg en mia2. Men greier ikke bestemme meg altså!

Jeg har tenkt på det lenge, men nå tror jeg nesten at jeg må. Jeg ser stor forskjell på huden de gangene jeg jobber lenge med rensen, og jeg tror jeg virkelig hadde hatt godt av en clarisonic.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hege

Jeg er også veldig interessert i clarisonic, jeg tror huden min kunne hatt godt av å få prouktene litt dypere ned i huden og en god skrubb på kjøpet :) Hvordan er det å vaske børstehodene på disse? Blir de ordentlig rene og er det fort gjort? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
vakkerlakk

Jeg er også veldig interessert i clarisonic, jeg tror huden min kunne hatt godt av å få prouktene litt dypere ned i huden og en god skrubb på kjøpet :) Hvordan er det å vaske børstehodene på disse? Blir de ordentlig rene og er det fort gjort? :)

Ja, det trur eg dei blir altså. Eg brukar fjerne sminken først før eg brukar clarisonic, og då er det lite foundation osv som setter seg i børsten. Bruker litt håndvåpen til å vaske børsten med og lar den tørke. Raskt og enkelt.

Edit: håndvåpen ja. Takk nettbrettet. Meinte HÅNDSÅPE

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hege

Ja, det trur eg dei blir altså. Eg brukar fjerne sminken først før eg brukar clarisonic, og då er det lite foundation osv som setter seg i børsten. Bruker litt håndvåpen til å vaske børsten med og lar den tørke. Raskt og enkelt.

Edit: håndvåpen ja. Takk nettbrettet. Meinte HÅNDSÅPE

Hørtes meget bra ut :) og litt betryggende at jeg ikke trenger å gå til innkjøp av et håndvåpen for å rense den :giggle: Det hadde faktisk blitt litt for tungvint for meg :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
vakkerlakk

Hørtes meget bra ut :) og litt betryggende at jeg ikke trenger å gå til innkjøp av et håndvåpen for å rense den :giggle: Det hadde faktisk blitt litt for tungvint for meg :P

Haha. Ser den :giggle:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider