Gjest

Clarisonic

Anbefalte innlegg

Isabel

Jeg har tenkt på det lenge, men nå tror jeg nesten at jeg må. Jeg ser stor forskjell på huden de gangene jeg jobber lenge med rensen, og jeg tror jeg virkelig hadde hatt godt av en clarisonic.

Ja, jeg også. Men jeg føler at det er mye penger hvis jeg ikke tåler den, men jeg ser jo at huden min hadde virkelig trengt det uansett. Skal du kjøpe ny eller brukt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marie Maklo

Ja, jeg også. Men jeg føler at det er mye penger hvis jeg ikke tåler den, men jeg ser jo at huden min hadde virkelig trengt det uansett. Skal du kjøpe ny eller brukt?

Jeg kjøper ny :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Jeg er også veldig interessert i clarisonic, jeg tror huden min kunne hatt godt av å få prouktene litt dypere ned i huden og en god skrubb på kjøpet :) Hvordan er det å vaske børstehodene på disse? Blir de ordentlig rene og er det fort gjort? :)

Ja, det trur eg dei blir altså. Eg brukar fjerne sminken først før eg brukar clarisonic, og då er det lite foundation osv som setter seg i børsten. Bruker litt håndvåpen til å vaske børsten med og lar den tørke. Raskt og enkelt.

Edit: håndvåpen ja. Takk nettbrettet. Meinte HÅNDSÅPE

Jeg har aldri testet med håndvåpen, men jeg synes ikke mine blir rene nok utseendemessig med verken håndsåpe eller litt sterkere ansiktsrens... Børstehodet mitt er misfarget allerede (og jeg som trodde at jeg var flink til å fjerne superlimfoundationen min grundig før rens, åneida), og selv om det sikkert er rent nok (det står noe i brosjyren om at man uten problemer kan fjerne sminke med den, men at børstehodet kan bli misfarget men at det ikke er mindre rent av den grunn) så føles det litt uapetittelig.... Får teste litt forskjellig, og evt. lære meg å leve med det!

Hvor ofte tenker dere å bytte børstehoder?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helene83

Jeg bruker renseolje på tørr hud og fjerner sminke før jeg bruker den...aldri blitt misfarget min...skylder bare med varmt vann etter hver bruk..kjøper nytt hodet når jeg syns det begynner og bli slitt...hihi...husker ikke hvor ofte..men ikke så veldig ofte, bruker ikke min hver dag..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
vakkerlakk

Jeg har aldri testet med håndvåpen, men jeg synes ikke mine blir rene nok utseendemessig med verken håndsåpe eller litt sterkere ansiktsrens... Børstehodet mitt er misfarget allerede (og jeg som trodde at jeg var flink til å fjerne superlimfoundationen min grundig før rens, åneida), og selv om det sikkert er rent nok (det står noe i brosjyren om at man uten problemer kan fjerne sminke med den, men at børstehodet kan bli misfarget men at det ikke er mindre rent av den grunn) så føles det litt uapetittelig.... Får teste litt forskjellig, og evt. lære meg å leve med det!

Kjem an på kva du brukar for å fjerne sminken med først. Eg brukar Cleanse off oil og klut og då forsvinn til og med nesten alt av double wear.

Veit ikkje når eg skal skifte. Det står vel ca 3 mnd, men så kjem det jo litt an på kor mykje den er i bruk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helene83

Så smart og kjøpe brukt...børstehodene er jo utbyttbare :) kult...min Mia2 er kjøpt på Sephora i NY lengeee før den kom til Norge hehe...merkelig...alt henger så langt etter her oppe i fjellene hehe..ser de har fått Glamglow leire ansiktsvask i uniten og nå..såå misunnelig <3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Kjem an på kva du brukar for å fjerne sminken med først. Eg brukar Cleanse off oil og klut og då forsvinn til og med nesten alt av double wear.

Veit ikkje når eg skal skifte. Det står vel ca 3 mnd, men så kjem det jo litt an på kor mykje den er i bruk.

Jeg er for lat til oljefjerner, håret blir så grisete da, så når jeg ikke skal dusje etterpå bruker jeg Garniervann og eller sminkefjernerservietter...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
vakkerlakk

Jeg er for lat til oljefjerner, håret blir så grisete da, så når jeg ikke skal dusje etterpå bruker jeg Garniervann og eller sminkefjernerservietter...

Eg syns ikkje det er grisete i det heile tatt. Får ikkje noko i håret. Brukar sette det i strikk.

Eg har brukt serviett eit par gongar, og då blir clarisonicbørsten brun. Men det går vekk med håndsåpe heldigvis.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helene83

Jeg syns heller ikke det er grisete med olje...den drypper ikke...og så går jeg bare inn i dusjen og spyler av...og litt med klut...men har håret i strikk og i badehette og da...men det må jeg, har 60 cm exstensionhår hihi..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora

Jeg har ikke Clarisonic, men hvis hodet blir så skittent at du vurderer å bytte ut, så ville jeg først prøvd Zalo. Hvis ikke det funker kan du jo prøve oppvaskmaskin... Jeg mener, hvis du har tenkt å kjøpe nytt uansett...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Jeg har ikke Clarisonic, men hvis hodet blir så skittent at du vurderer å bytte ut, så ville jeg først prøvd Zalo. Hvis ikke det funker kan du jo prøve oppvaskmaskin... Jeg mener, hvis du har tenkt å kjøpe nytt uansett...

Nei jeg kommer ikke til å kjøpe nytt med det første, for det er jo ikke sånn bakterielt skittent, bare misfarget, men jeg har faktisk tenkt å teste Zalo! Må bare teste litt flere ikke-kjøkkensåper først :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arlandria

Zalo var faktisk ikke dumt! Hårene er jo plast, liksom.

Når man kjøper nye hoder, får man med begge børstene, om dere skjønner hva jeg mener? Den ytterste delen som ikke vibrerer eller hva jeg skal si, og så har den en annen børste inni der igjen som vibrerer/spinner/youknowwhatImean

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest

Bare hyggelig :) jeg har lyst på det deep pore hodet til og bruke på nesen bare hihi <3

Deep Pore har jeg lest mange dårlige omtaler av. Skal visst være det dårligste børstehodet til Clarisonic.. Orker ikke google kilder nå, men vet Jaclyn Hill nevnte det i sin video der hun omtalte Clarisonic. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arlandria

Har også bare hørt drittomtaler av det Deep Pore-hodet. Skal visst være altfor røft. Jeg ville nok heller brukt en syrerens enn det hodet der, til eventuelle problemområder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helene83

Jøss, sier dere det..hmmmm...da hørtes det kanskje ut som noe for meg da...nesen min ser ikke ut, bare store porer med talg i på absolutt 100% av nesa... :( hadde kanskje funket som en mild microdermabrasion til nesa da siden den er så røff...?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arlandria

Altså, det jeg har lest og hørt er at folk med store porer som brukte det fikk enda større porer, sprukne blodkar osv...! Ganske ille, altså.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest

Det er 3 dager siden jeg fikk den og jeg har brukt den både morgen og kveld. Jeg har brukt den på lavest innstilling i 1 minutt for hele ansiktet, men har som oftest startet den på nytt og brukt den litt mer på kinnene (jeg har så stort ansikt at jeg tydeligvis ikke rekker over alt ordentlig på 1 minutt, what) osv - og jeg må si jeg er vanvittig imponert! Huden min ser så fin ut, selv om hverken kviser, arr eller sorte prikker er borte enda (selvfølgelig, dette tar jo tid)! Huden gløder på en måte og den suger virkelig til seg kremene jeg bruker, før ville kremene ligge som en slags hinne på huden en liten stund før det trakk inn - nå trekker kremene inn på et halvt sekund. Jeg har så langt ikke fått en eneste kvise, og da tester jeg i tillegg andre produkter samtidig, så dette lover bra. Jeg er derimot forberedt på at huden kan bryte ut ettersom jeg renser den såpass godt at alle urenhetene sannsynligvis kommer til overflaten. Virker ikke som om det blir for hardt for huden min heller å bruke den både morgen og kveld. 

Jeg er i ekstase, hvorfor kjøpte jeg ikke denne for lenge siden? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ToneO

Jeg har Mia2 og bruker den litt periodevis og da kun om kvelden, 2 ganger daglig bør fort me på min hud.
Måtte også kjøpe det Delicate hodet utenom, for det orginale ble alt for røft for min hud.

Tror det er viktig som Helene83 sier å ikke overdrive, for mye eksfoliering er ikke bra. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helene

Det er 3 dager siden jeg fikk den og jeg har brukt den både morgen og kveld. Jeg har brukt den på lavest innstilling i 1 minutt for hele ansiktet, men har som oftest startet den på nytt og brukt den litt mer på kinnene (jeg har så stort ansikt at jeg tydeligvis ikke rekker over alt ordentlig på 1 minutt, what) osv - og jeg må si jeg er vanvittig imponert! Huden min ser så fin ut, selv om hverken kviser, arr eller sorte prikker er borte enda (selvfølgelig, dette tar jo tid)! Huden gløder på en måte og den suger virkelig til seg kremene jeg bruker, før ville kremene ligge som en slags hinne på huden en liten stund før det trakk inn - nå trekker kremene inn på et halvt sekund. Jeg har så langt ikke fått en eneste kvise, og da tester jeg i tillegg andre produkter samtidig, så dette lover bra. Jeg er derimot forberedt på at huden kan bryte ut ettersom jeg renser den såpass godt at alle urenhetene sannsynligvis kommer til overflaten. Virker ikke som om det blir for hardt for huden min heller å bruke den både morgen og kveld. 

Jeg er i ekstase, hvorfor kjøpte jeg ikke denne for lenge siden? :P

Bare pass på å ikke bruke det for ofte. Jeg begynte med å bruke den hver kveld, og etter en stund gikk jeg over til å bruke den morgen og kveld. Endte opp med to svære, vonde underjordiske kviser, og de forsvant ikke før flere uker senere. Huden var nok overeksfoliert, for jeg sluttet å bruke den så ofte og har ikke opplevd det i ettertid. Jeg har ikke sensitiv hud heller, så vær forsiktig.

Nå bruker jeg den hver kveld, og ca en gang i uken om morgenen når jeg er ferdig i dusjen, gjerne etter å ha brukt ansiktsmaske. Har allerede blitt kvitt en del av miliene jeg hadde på haken og langs kjeven :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider