Gjest

Clarisonic

Anbefalte innlegg

Marie

Nå har jeg brukt min en stund, og jeg er så glad for at jeg kjøpte den!! Jeg bruker den hver morgen, og det jeg har sett mest forskjell på er nesa! Jeg får veldig lett blackheads på nesa, spesielt på hver side av nesa, og foundation legger seg absolutt ikke fint over det, blir akkurat som sånne små "hull" der, liksom.. Har fått mye mindre urenheter, og huden har blitt mye jevnere! 

Jeg pleier først å bruke den en omgang i hele ansiktet bortsett fra nesa, og så tar jeg av den ytterste ringen og bruker bare det mini-hodet en omgang på nesa, så nesa får en ordentlig omgang. Bruker MAC Lightful Cleanser til det, den skummer godt og gjør at jeg føler meg ren :) 

Jepp, i love it!  <3  <3  <3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marie

Kan ein ta av noko på den børsten? :-o

Haha, ja!! :D Jeg så Jaclyn Hill sin video og da tok hun av den ytterste ringen på en måte, hvis du tar av selve børstehodet, så kan du "poppe" ut det minibørstehodet som er i midten og sette kun den på maskinen :D 

Her er videoen fra Jaclyn Hill, spoler du til 5:35 kommer du rett til der hun tar av denne delen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marie Maklo

Ok, jeg skjønner at jeg skal ha en slik børste :P
Jeg vurderer å prøve en billigere variant for å se om elektronisk børste er noe for meg, men det blir kanskje litt dumt? Hele greia med Clarisonic er vel det at den pulserer i stedet for å rotere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
vakkerlakk

Haha, ja!! :D Jeg så Jaclyn Hill sin video og da tok hun av den ytterste ringen på en måte, hvis du tar av selve børstehodet, så kan du "poppe" ut det minibørstehodet som er i midten og sette kun den på maskinen :D

">Her er videoen fra Jaclyn Hill, spoler du til 5:35 kommer du rett til der hun tar av denne delen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marie

OMG!!! Testa det no utan å ha sett videoen. Følte meg vill og gal. Skal definitivt teste minibørsten på nasen.

Den er helt GENIAL til å bruke bare på nesa!! Haha, føler en hel verden åpnet seg da jeg fant ut det :P 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
vakkerlakk

Ok, jeg skjønner at jeg skal ha en slik børste :P

Jeg vurderer å prøve en billigere variant for å se om elektronisk børste er noe for meg, men det blir kanskje litt dumt? Hele greia med Clarisonic er vel det at den pulserer i stedet for å rotere?

Ja altså. Eg hadde gått for clarisonic istedenfor noko billegare. Den pulserer ja. Ingen rotasjon.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marie

Clinique har jo kommet med en lignende versjon, men man kjenner såvidt at den durer :P Jeg hadde heller lagt litt penger i det og kjøpt en ordentlig Clarisonic, istedenfor å kjøpe noe som skal ligne og er billigere og så funker det ikke optimalt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
vakkerlakk

Den er helt GENIAL til å bruke bare på nesa!! Haha, føler en hel verden åpnet seg da jeg fant ut det :P

Haha. Snakk om ny verden. Eg har jo sakna en mindre børste til kronglenasen også har den vore der heile tida?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helene

Nå har jeg brukt min en stund, og jeg er så glad for at jeg kjøpte den!! Jeg bruker den hver morgen, og det jeg har sett mest forskjell på er nesa! Jeg får veldig lett blackheads på nesa, spesielt på hver side av nesa, og foundation legger seg absolutt ikke fint over det, blir akkurat som sånne små "hull" der, liksom.. Har fått mye mindre urenheter, og huden har blitt mye jevnere! 

Jeg pleier først å bruke den en omgang i hele ansiktet bortsett fra nesa, og så tar jeg av den ytterste ringen og bruker bare det mini-hodet en omgang på nesa, så nesa får en ordentlig omgang. Bruker MAC Lightful Cleanser til det, den skummer godt og gjør at jeg føler meg ren :)

Jepp, i love it!  <3  <3  <3

Det skal jeg søren meg prøve i kveld! Føler liksom det er så vanskelig å gå renset nesen ordentlig, blir sikkert mye lettere nå :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marie

Det skal jeg søren meg prøve i kveld! Føler liksom det er så vanskelig å gå renset nesen ordentlig, blir sikkert mye lettere nå :)

Ja, jeg elsker å gjøre det på den måten, og jeg har sett skikkelig forskjell også!! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helene

Ja, jeg elsker å gjøre det på den måten, og jeg har sett skikkelig forskjell også!! :)

Ååh, så bra! Jeg har også mye blackheads på sidene av nesen. Nå gleder jeg meg til å fjerne sminke, altså! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ToneO

">Her er videoen fra Jaclyn Hill, spoler du til 5:35 kommer du rett til der hun tar av denne delen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ingrid

Whaaaat, dette er jo helt revolusjonerende! Jeg skal prøve det i kveld :) til vanlig sliter jeg med at det kiler så inni hampen når jeg bruker den på nesa, håper det blir litt lettere å unngå med mindre børste!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marie

Hahaha, glad det ikke bare er meg som ikke visste om dette :P Følte meg passe dum!
Det kiler ikke like mye med den lille, også pleier jeg bare å trykke litt ekstra akkurat på nesa, for det hjelper også litt mot kilingen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hege

Jeg slo til og kjøpte meg en lilla Mia 2 i går! :D Testet den i går kveld og huden min føltes så ren og glatt etterpå! Jeg ble litt rød, så jeg tror jeg skal begynne med å bruke den annen hver kveld sånn at ikke huden blir overbelastet. Håper huden min blir renere og klarere fremover nå :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ingrid

Hahaha, glad det ikke bare er meg som ikke visste om dette :P Følte meg passe dum!

Det kiler ikke like mye med den lille, også pleier jeg bare å trykke litt ekstra akkurat på nesa, for det hjelper også litt mot kilingen ;)

Det var mye lettere å unngå for mye kiling med mindre overflate, takk for tips :) også lettere å unngå øyeområdet, litt redd for å komme borti når jeg bruker den så nært.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Magpie

Hvorfor leser jeg her i det hele tatt? Jeg er ikke upåvirkelig, men fornuften tilsier at hudbarrieren min hadde hatet meg om jeg innførte Clarisonic. Hallo, perioral dermatitt.

Men jeg er allikevel fristet. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helene

Hva er mest ideelt å kjøpe av mia 2 eller aria? Er det et så stort pluss med den bodyfunksjonen?

Jeg har bare prøvd Mia2, men jeg ville uten tvil gått for den. Den er vel en del lettere, noe som er greit hvis du skal bruke den ofte eller reise med den. Den er jo også vanntett (vet ikke om Aria er det? Den har i allefall ikke samme ladeopplegg som Mia2 som lades med magnet)! Bodyfunksjonen har jeg ikke savnet, men jeg tenker at hvis jeg skulle få lyst til å bruke den til det kjøper jeg heller det normale børstehodet eller noe litt "røffere" enn sensitive, og bruker det på kroppen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helene83

Hvorfor leser jeg her i det hele tatt? Jeg er ikke upåvirkelig, men fornuften tilsier at hudbarrieren min hadde hatet meg om jeg innførte Clarisonic. Hallo, perioral dermatitt.

Men jeg er allikevel fristet. :P

Føler med deg...hilsen søsteren din Rosacea hahahaha ;)

Jeg prøver og unngå ene kinnet der rosaceaen er...bruker jeg clarisonicen der blir rosaceaen skikkelig forbanna hehehe :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider