Gjest

Clarisonic

Anbefalte innlegg

Milla

Hvorfor leser jeg her i det hele tatt? Jeg er ikke upåvirkelig, men fornuften tilsier at hudbarrieren min hadde hatet meg om jeg innførte Clarisonic. Hallo, perioral dermatitt.

Men jeg er allikevel fristet. :P

Haha, samme her. Har alltid tenkt at Clarisonic ikke er noe for meg som har tynn og ømfintlig hud, men etter å ha lest her ble jeg jaggu fristet.  :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marie Maklo

Jeg har kjøpt Mia2, lyserosa og brukt til 600 kr. (Ja, ser den er på Finn til 450, men det sjekket jeg ikke før jeg avtalte med den andre selgeren)

Nå er jeg veldig spent! Huden min har jo klikket de siste ukene, og selv om det er bedre nå, så er jeg ikke tilbake der jeg var før jul. Jeg får den nok ikke før i neste uke, og da skal jeg være megastreng med meg selv og ikke bruke den for ofte :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Jeg tror ikke at jeg er en generelt ekkel person altså, men børstehodet mitt har luktet ekkelt kjempelenge og det forsvinner ikke uansett hva jeg gjør... Har prøvd veldig varmt vann, vanlig kostevask, Zalo - og nå vurderer jeg rett og slett å kaste den i oppvaskmaskinen, for jeg får jo ikke brukt det sånn som det er nå. Det er nesten som at det ikke tåler vann... :eyeroll::question: *håper det ikke er jeg som er en ekling*

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Lenge siden du byttet hode da Tone? Og du skyller det etter hver bruk? Høres veldig rart ut...du må nok kjøpe et nytt hode..

​Jeg har aldri byttet hode, men tok den i bruk for første gang like før nyttår og har brukt den to, maks tre, ganger i uka (men ofte to "runder" etter hverandre). Etter den første startladingen har jeg bare ladet én gang og brukt den kanskje tre ganger etterpå. Har skylt godt mellom hver bruk. Skal prøve oppvaskmaskinen og så kjøpe nytt børstehode, men om det virkelig ikke varer lengre blir dette en dyr affære jeg ikke gidder å være med på..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helene83

Det hørtes veldig rart ut, men jeg vet at de sier selv at børstehodet bør byttes en gang i mnd. (tror jeg det var?) jeg som kun bruker den et par ganger i helgene bare, kan ha det lengre.. Ville ikke ha puttet det i oppvaskmaskinen, æsj..der er det jo alt mulig med ekle bakterier.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
vakkerlakk

Det skal vel holde i 3 mnd ifølge brosjyra som fulgte med. Eg har brukt min massemasse i meir enn 3 mnd (skal bytte etterkvart) og mitt luktar ikkje noko spesielt. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Jo, men det med "holdbarhet" tror jeg er mest en sånn "vi vil ha pengene dine"-greie, og det bør vel ha litt å si at jeg bruker den relativt sjeldent i forhold til mange andre. Skal prøve et nytt et og være enda mer nøye på tørking - og teste ut DETTE!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
vakkerlakk

Jo, men det med "holdbarhet" tror jeg er mest en sånn "vi vil ha pengene dine"-greie, og det bør vel ha litt å si at jeg bruker den relativt sjeldent i forhold til mange andre. Skal prøve et nytt et og være enda mer nøye på tørking - og teste ut DETTE!

Eg brukar å ta av hovudet og tørke opp ned på eit håndkle. Ein kan nok ha hovudet i meir enn 3 mnd ja. Eg har brukt mitt nesten dagleg i meir enn 3 mnd og det er fortsatt like fint :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Helene83

Ja 3 mnd. var det ja så klart. Men Tone, tar du av hodet når du skyller det? Og legger det til tørk? Det er viktig.. Når det kommer til den vaske tutorialen der, så tror jeg nytt hode er billigere og bedre...tror ikke den peroxiden eller hva det var er billig her i Norge. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Ja 3 mnd. var det ja så klart. Men Tone, tar du av hodet når du skyller det? Og legger det til tørk? Det er viktig.. Når det kommer til den vaske tutorialen der, så tror jeg nytt hode er billigere og bedre...tror ikke den peroxiden eller hva det var er billig her i Norge. 

​150 kroner på apoteket, så det ble ikke i dag - men nå er børstehodet i oppvaskmaskinen og om ikke det funker blir det nytt børstehode med strengere rutiner :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hege

I oppvaskmaskinen faktisk, æsj ! :P 150 kr kun for den ja, ja da kan du like gjerne kjøpe nytt hode !

Hvorfor er det æsj? Oppvaskmaskinen er jo relativt ren av seg? Min er i alle fall det..

Syns det var lurt å teste i ooppvaskmaskinen, jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora

Hvorfor er det æsj? Oppvaskmaskinen er jo relativt ren av seg? Min er i alle fall det..

Syns det var lurt å teste i ooppvaskmaskinen, jeg :)

Så lenge det blir rent nok til å spise og drikke av så blir det definitivt rent nok til å ha i ansiktet! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Magpie

Så lenge det blir rent nok til å spise og drikke av så blir det definitivt rent nok til å ha i ansiktet! :D

​Her putter jeg gjerne oppvaskkoster, badedyr til barna, Tangle Teezer osv i oppvaskmaskinen. Tablettene er ganske sterke, og fjerner det meste av ekle ting. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Tenkte på all maten og alt som koker der inne..hørtes bare lite delikat ut :P men selvfølgelig går det.. 

​Jeg må innrømme at jeg er mer kresen på ting jeg putter i munnen enn ting jeg putter i ansiktet, så når bestikk fra oppvaskmaskinen blir rent nok blir nok en ansiktsbørste det også :P Nå er den ferdigvasket, og ligger til tørk - så jeg er spent på å se på den i morgen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marie Maklo

Nå har jeg brukt Clarisonic to kvelder :D Så langt er jeg veldig fornøyd, men jeg kan skjønne at det er lett å bruke den for mye. Herreguud så fort alt av serum og kremer trekker inn! Og hudormene rundt nesa er redusert allerede. What is this magic. Det kjennes jo ikke ut som om børsten beveger seg i det hele tatt, men jeg ser jo at den gjør det :P Jeg har ikke merket noe negative reaksjoner enda, men jeg tror jeg skal holde meg til 4-5 kvelder i uka til å begynne med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Så bra, Marie! Bare vær litt forsiktig ja - det er fort å bli for ivrig.

Angående den spennende oppvasken i går kan jeg opplyse at børsten nå kan brukes igjen! Hurra!

Jeg har riktignok bestilt ny for å kunne bytte om ei stund, for den ble nok litt medtatt i oppvaskmaskinen, men nå kan jeg i alle fall bruke Clarisonicen igjen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ingrid

Nå har jeg brukt Clarisonic to kvelder :D Så langt er jeg veldig fornøyd, men jeg kan skjønne at det er lett å bruke den for mye. Herreguud så fort alt av serum og kremer trekker inn! Og hudormene rundt nesa er redusert allerede. What is this magic. Det kjennes jo ikke ut som om børsten beveger seg i det hele tatt, men jeg ser jo at den gjør det :P Jeg har ikke merket noe negative reaksjoner enda, men jeg tror jeg skal holde meg til 4-5 kvelder i uka til å begynne med.

Så fint at den funker for deg :) synes likevel 4-5 ganger høres mye ut, jeg har fortsatt ikke økt til mer enn 2 ganger i uken, redd for å overstimulere :P 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Så fint at den funker for deg :) synes likevel 4-5 ganger høres mye ut, jeg har fortsatt ikke økt til mer enn 2 ganger i uken, redd for å overstimulere :P 

​Jeg bruker den maks tre ganger i uken, Clarisonicen er blitt min "skrubb", jeg føler den er mer enn bare rens - og det fungerer veldig bra :) Fikk jo endelig brukt min igjen for første gang på ei stund i dag, og huden min er så myyyyyk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider