Gjest

Clarisonic

Anbefalte innlegg

vakkerlakk
On 8/29/2018 at 9:40 AM, Ludo said:

Nå ble jeg SUR, mailet Kicks- og Clarisonic har trukket seg ut av det skandinaviske markedet 🙁 Det betyr jo 1: bortkasta penger og 2: masse elektronisk avfall på dynga liksom.

Håper det er mulig å få tak på andre steder! 🙏🙏🙏

Hmm... Har satt min kontakt i L'oreal på saken. Hvis det ikkje skal selgast på kicks lengre håpar eg at eg kan få greie på kor me kan få kjøpe det ellers.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Maiken
On 29.8.2018 at 9.40, Ludo said:

Nå ble jeg SUR, mailet Kicks- og Clarisonic har trukket seg ut av det skandinaviske markedet 🙁 Det betyr jo 1: bortkasta penger og 2: masse elektronisk avfall på dynga liksom.

Håper det er mulig å få tak på andre steder! 🙏🙏🙏

Fant noe på ebay, fra amerikanske selgere med god feedback. Blir jo dyr frakt, men mange solgte duopakker med børstehoder, så det er innafor.

Endret av Maiken

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ludo
On 30.8.2018 at 15.57, vakkerlakk said:

Hmm... Har satt min kontakt i L'oreal på saken. Hvis det ikkje skal selgast på kicks lengre håpar eg at eg kan få greie på kor me kan få kjøpe det ellers.

On 31.8.2018 at 7.13, Maiken said:

Fant noe på ebay, fra amerikanske selgere med god feedback. Blir jo dyr frakt, men mange solgte duopakker med børstehoder, så det er innafor.

Jeg fant de på Feelunique :D

Mener det var sånn nogenlunde samme pris som det var på Kicks, uten at jeg husker nøyaktig hva prisen pleide være (rndt 200?). 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider