Sign in to follow this  
Wasabi

IT Cosmetics

Recommended Posts

Wasabi

Fant ingen tråd om dette merket. Sitter og titter på beautylish og syns IT Cosmetics har mye fristende. Spesielt cc-kremen har jeg lyst til å prøve, men den var utsolgt i reisestr i den lyseste fargen. 

Hva er deres favoritter fra IT? Noe dere ikke anbefaler fra merket? 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Frøken Lilla

Jeg hatet cc kremen... fikk den aldri til å fungere uansett påføring, blandet den til slutt sammen med noe annet for å få den til å fungere. 

Har noen koster derfra som jeg er veldig fornøyd med da :) også hadde jeg noen blusher som var veldig fine, men solgte de fordi de ble ikke brukt. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Frøken Lilla
27 minutter siden, Wasabi said:

Ååååh, så kjedelig, @Frøken Lilla Hva var det som ikke fungerte med den for deg? 

Ja, så de hadde noen fine blusher og. Har mye fint. 

Den ble rett og slett aldri pen, stripet seg og så stygg ut. Prøvde å blande den ut med noe fra covergirl til slutt, etter tips fra YouTube/Instagram folk og da ble den litt bedre. Ble veldig skuffa over at jeg ikke likte den, for «alle» liker den jo  👍

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Michelle

Har faktisk hørt mye dårlig om CC-kremen. Selv har jeg ikke prøvd noe fra IT Cosmetics, men er nysgjerrig på Bye Bye Pores pudderet deres og børstene, virker som de er av god kvalitet. :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Isabel

Kjempe fornøyd med CC creamen. En av de fineste jeg har brukt, men vil ikke kalle det CC cream. Den er mer foundation.. Den er likevel så utrolig vakker på, og smelter perfekt inn i huden. OBS, light er kjempe mørk om du spør meg. Anbefaler heller fair til de som spør. Jeg har begge og må bruke mikser med light uansett. :P Smelter kjempe fint inn i huden også når den er problematisk og er trolig den foundationen jeg har kjøpt igjen flest ganger (4 ganger, men en mini)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Wasabi
1 time siden, Frøken Lilla said:

Den ble rett og slett aldri pen, stripet seg og så stygg ut. Prøvde å blande den ut med noe fra covergirl til slutt, etter tips fra YouTube/Instagram folk og da ble den litt bedre. Ble veldig skuffa over at jeg ikke likte den, for «alle» liker den jo  👍

Æsj, så kjipt. Hvordan hudtype har du? Ja, har sett den har fått mye god omtale, derfor jeg ble så fristet. 

1 time siden, Michelle said:

Har faktisk hørt mye dårlig om CC-kremen. Selv har jeg ikke prøvd noe fra IT Cosmetics, men er nysgjerrig på Bye Bye Pores pudderet deres og børstene, virker som de er av god kvalitet. :) 

Jeg er også veldig nysgjerrig på det pudderet. :) 

5 minutter siden, Isabel said:

Kjempe fornøyd med CC creamen. En av de fineste jeg har brukt, men vil ikke kalle det CC cream. Den er mer foundation.. Den er likevel så utrolig vakker på, og smelter perfekt inn i huden. OBS, light er kjempe mørk om du spør meg. Anbefaler heller fair til de som spør. Jeg har begge og må bruke mikser med light uansett. :P Smelter kjempe fint inn i huden også når den er problematisk og er trolig den foundationen jeg har kjøpt igjen flest ganger (4 ganger, men en mini)

Jeg er såpass lys at må ha den lyseste fargen i de aller fleste merker, så er light veldig mørk blir kanskje fair også for mørk for meg om jeg skal prøve den? Jeg bruker 0,5 i UD, fair-light neutral i Tarte shape tape foundation og fair neutral i shape tape concealer for å nevne noe.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Isabel

@Wasabi tviler på at den er for mørk for deg. den er veldig lys, og passer meg. jeg bruker 0.5 jeg og, sånn normalt sett. :) fair-light neutral er for mørk for meg i andre tarte foundationer. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Wasabi
1 minutt siden, Isabel said:

@Wasabi tviler på at den er for mørk for deg. den er veldig lys, og passer meg. jeg bruker 0.5 jeg og, sånn normalt sett. :) fair-light neutral er for mørk for meg i andre tarte foundationer. 

Da passer den nok. Ble bare litt skeptisk siden light var så mørk. Kanskje jeg skal bestille reiseutgaven når beautylish får den inn igjen da. Da slipper jeg å tape så mye om den ikke funker på meg. :) Jeg har kun prøvd shape tape foundationen fra Tarte, så har ikke så mye å sammenlikne med derfra, men valgte fair-light neutral for å kunne bruke den på sommeren, ellers ville jeg valgt fair neutral som i concealeren. Jeg soler meg ikke, men bittelitt farge får jeg. 

6 minutter siden, Frøken Lilla said:

Vil si den er «normal», dvs tørr når det er kjempe kaldt og oljete i varmen men ellers er den egentlig akkuratt «passe» :/ @Wasabi

Aha, min er skikkelig kombinert. Både fuktfattig, tørr og litt sensitiv på en gang samtidig som t-sonen kan bli fet. Tørr når det er kaldt og oljete i varmen jeg også. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
tuffl

Jeg har hatt sykt lyst til å prøve CC-kremen, men er ganske sikker på at Fair blir for mørk til meg, så har lagt det fra meg. Ellers har ikke noe spesielt derfra fristet (heldigvis, siden det er så mye annet som gjør det:giggle:)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Isabel
31 minutes ago, tuffl said:

Jeg har hatt sykt lyst til å prøve CC-kremen, men er ganske sikker på at Fair blir for mørk til meg, så har lagt det fra meg. Ellers har ikke noe spesielt derfra fristet (heldigvis, siden det er så mye annet som gjør det:giggle:)

Om du er NC10 så skal den være fin. Fair er kjempe lys.. Derimot er light relativt mørk og jeg synes hoppet er stort. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
tuffl
3 timer siden, Isabel said:

Om du er NC10 så skal den være fin. Fair er kjempe lys.. Derimot er light relativt mørk og jeg synes hoppet er stort. 

Da må jeg nesten undersøke litt nærmere igjen! Takk for tips :) 

Edit:

https://imgur.com/r/PaleMUA/KA4LZ

Ifølge bildet her så er Fair altfor mørk til meg. Jeg har både missha i #13 og Maybelline i 110.

Edited by tuffl

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Melle

Jeg fikk ikke CCen til å fungere med Beauty Blender, men med kost er den helt super for meg:blush: Har tre koster til ansikt derfra, alle er helt fantastiske. De beste syntetiske kostene jeg har. Superhero mascaraen var helt fantastisk, helt til den ble noen uker gammel, da var den plutselig helt tørr og ekkel. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Arenika85
On 30.4.2018 at 9.28, Veronica_ said:

Hvor kjøper dere IT Cosmetics?😊

Jeg har kjøpt via beautylish 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora

Tenkte vi kan dra opp denne nå som IT Cosmetics er tilgjengelig på Kicks. Er det noen som har prøvd Bye Bye Redness?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
lykkelitenen

Jeg har så sykt lyst på alle børstene og pudderet deres. Jeg kjøpte jo så klart nytt msfn rett før lanseringen hos kicks, men det pressede pudderet står øverst på ønskelisten!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Wasabi

Har så lyst på bye bye under eye concealeren og bye bye pores pudderet i tillegg til cc kremen i oljefri variant. Men er usikker på om jeg skal ta pudderet i presset eller løs variant. Heller nok mest mot presset siden det er mest praktisk. Noen som har prøvd? Ombré Radiance blushen ser også kjempefin ut. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Michelle

Vurderer å legge inn en bestilling nå. Bye Bye Pores pudderet har jeg jo vært nysgjerrig på lenge, men så er jeg usikker på om det blir brukt hos meg - 90% av tiden går jeg for pudderfoundation, og da kaker jeg ikke på mer pudder. CC-kremen er jeg sikker på at blir for mørk i den lyseste fargen, mulig jeg kan få den til å fungere, men jeg orker ikke styret med det. Børstene derimot... Frister, men er dyrt, og jeg er ikke sikker på om jeg trenger flere børster akkurat nå. Om jeg tenker lenge nok på det så klarer jeg kanskje rettferdiggjøre et par. 

Tightline mascaraen derimot! Den ser spennende ut! Noen som har prøvd den? 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
LinnH

Jeg har brukt CC kremen i Light. Den var litt rosa/gråish i fargen til meg, for mørk til vinteren, og om sommeren kler jeg dårlig rosatoner.  Jeg likte produktet sånn midt på treet, brukte den mer eller mindre opp men kjøper ikke igjen da den kunne sitte litt dårlig på meg enkelte dager. Dekkevnen var sånn jeg liker, medium dekk ( liker ikke matt pluss full dekk). 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora

Jeg har prøvd concealeren og bye bye Pores Pressed Powder, og likte ingen av de. Concealeren synes jeg er for tykk og pudderet synes jeg ikke gjør nok forskjell til å forsvare prisen. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Wasabi
42 minutter siden, Nora said:

Jeg har prøvd concealeren og bye bye Pores Pressed Powder, og likte ingen av de. Concealeren synes jeg er for tykk og pudderet synes jeg ikke gjør nok forskjell til å forsvare prisen. 

Æsj, tykk concealer under øynene er det verste. Det fremhever jo alt av linjer man egentlig ikke har. Den jeg bruker under øynene nå er også litt i tykkeste laget. Prøvde du den i krukke eller den på tube? Concealer i krukke er lite fristende, men hvis det var den i tube du prøvde frister ikke den heller lenger siden den er tykk. Pudderet må jeg lese litt omtaler på, hvis det løse har bedre omtaler enn det pressede kanskje jeg prøver det. Mascaraene ser fine ut, men jeg har en haug av ubrukte mascaraer jeg skal bruke før jeg kjøper noe nytt. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora
35 minutter siden, Wasabi skrev:

Æsj, tykk concealer under øynene er det verste. Det fremhever jo alt av linjer man egentlig ikke har. Den jeg bruker under øynene nå er også litt i tykkeste laget. Prøvde du den i krukke eller den på tube? Concealer i krukke er lite fristende, men hvis det var den i tube du prøvde frister ikke den heller lenger siden den er tykk. Pudderet må jeg lese litt omtaler på, hvis det løse har bedre omtaler enn det pressede kanskje jeg prøver det. Mascaraene ser fine ut, men jeg har en haug av ubrukte mascaraer jeg skal bruke før jeg kjøper noe nytt. 

Jeg har concealer i tube. Den er såpass tjukk i konsistensen at jeg synes den er litt vanskelig å få ut. Mange liker den jo, så det kan hende det er meg det er noe galt med... 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Wasabi
33 minutter siden, Nora said:

Jeg har concealer i tube. Den er såpass tjukk i konsistensen at jeg synes den er litt vanskelig å få ut. Mange liker den jo, så det kan hende det er meg det er noe galt med... 

Da er det noe galt med meg også i så fall, hehe! Jeg misliker concealere som er så tykke i konsistensen at den er vanskelig å få utover jeg og. Jaja, penger spart. :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider