Sign in to follow this  
Wasabi

IT Cosmetics

Recommended Posts

Marie Maklo

Jeg har fått CC kremen i fair og har den på i dag. Mitt førsteinntrykk er at den er drøy, det kom mye på et pump, og den har god dekk. Jeg påførte bare med fingrene, og endte opp med å tørke bort noe for det ble så mye produkt på huden. 

Jeg synes fair er på grensa til å være for lys for meg. Selvfølgelig heller for lyst enn for mørkt, men følte meg umiddelbart litt bleik. Godt jeg bruker så mye blush! Er den litt matt eller? Jeg valgte i alle fall å ikke bruke settingpudder, noe jeg bruker hver dag. Føler meg litt tørr i ansiktet, men det kan likegodt være at det plutselig ble minusgrader og at jeg har kjørt mye bil med varme på i dag. Den tåler i alle fall mye fuktspray. Nå har jeg hatt den på i 7 timer, og den er fremdeles fin! 

Skal swatche og sammenligne til uka når jeg er hjemme igjen :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Wasabi
1 hour ago, Marie Maklo said:

Jeg har fått CC kremen i fair og har den på i dag. Mitt førsteinntrykk er at den er drøy, det kom mye på et pump, og den har god dekk. Jeg påførte bare med fingrene, og endte opp med å tørke bort noe for det ble så mye produkt på huden. 

Jeg synes fair er på grensa til å være for lys for meg. Selvfølgelig heller for lyst enn for mørkt, men følte meg umiddelbart litt bleik. Godt jeg bruker så mye blush! Er den litt matt eller? Jeg valgte i alle fall å ikke bruke settingpudder, noe jeg bruker hver dag. Føler meg litt tørr i ansiktet, men det kan likegodt være at det plutselig ble minusgrader og at jeg har kjørt mye bil med varme på i dag. Den tåler i alle fall mye fuktspray. Nå har jeg hatt den på i 7 timer, og den er fremdeles fin! 

Skal swatche og sammenligne til uka når jeg er hjemme igjen :)

Høres bra ut! Har du den oljefrie matte varianten eller den vanlige? Bedre for lys enn for mørk, ja og blush må man ha. Skjønner ikke hvordan jeg klarte meg uten før. Gleder meg til swatcher! Er uansett utsolgt nå, så får ikke kjøpt på 25% imorgen, grmf. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Marie Maklo
25 minutter siden, Wasabi said:

Høres bra ut! Har du den oljefrie matte varianten eller den vanlige? Bedre for lys enn for mørk, ja og blush må man ha. Skjønner ikke hvordan jeg klarte meg uten før. Gleder meg til swatcher! Er uansett utsolgt nå, så får ikke kjøpt på 25% imorgen, grmf. 

Det er den vanlige 😊

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Wasabi
2 minutter siden, Marie Maklo said:

Det er den vanlige 😊

OK. Da bør kanskje jeg også ta den i stedet for den oljefrie. Er litt redd den oljefrie kan bli litt tørr nå på vinteren. Jeg har fuktfattig kombinasjonshud som blir litt fet på sommeren og tørr på vinteren. Tror jeg tar den vanlige først, så kan jeg heller kjøpe oljefri variant til sommeren om jeg liker den. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Marie Maklo

Her er swatches! 

Eborian bb i clair, Rimmel lasting finish i 100 Ivory, IT CC i fair, Fenty pro filter i 120.

IMG_20181130_204350.thumb.jpg.b15cb6c1d4217294fb4f44d981c96298.jpgIMG_20181130_204328.thumb.jpg.6da7d738b8f687b8f0de3d74634ccd82.jpg

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Marie Maklo
11 timer siden, tuffl said:

@Marie Maklo Dumt spørsmål, men hvilken vei går swatchene? :giggle: Er Eborian øverst eller nederst på hånda?

Uff, ikke dumt i det hele tatt. Erborian er øverst! 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider