Sign in to follow this  
Christine

Øyebrynsblyant

Recommended Posts

Christine

Jeg er på jakt etter en øyerynsblyant med skrumekanisme, er det noen som vet om en god og ikke altfor dyr en? Kanskje Smasbox har en, de har i hvert fall en fantastisk eyeliner med skrumekanisme, @Belle eller @Magpie, vet dere? Jeg spør dere fordi jeg husker at dere var like glad i eyelineren til Smashbox som jeg var :)

Hvis vi har en tråd som dekker dette spørsmålet, må gjerne en  eller annen flytte innlegget mitt :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Christine

Takk, @Nora, skal sjekke ut Anastasia sin. Jeg fant denne fra Nyko, og den var jo mye billigere enn Antastasia sin. Venter litt til og ser om jeg får flere tips, hvis ikke, tror jeg at jeg går for den billigste i første omgang :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
vakkerlakk

Eg er veldig glad i den frå MAC. Eye brows definer trur eg den heiter. Eg brukar fargen Lingering som passar fint til meg :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora
1 time siden, Christine skrev:

Takk, @Nora, skal sjekke ut Anastasia sin. Jeg fant denne fra Nyko, og den var jo mye billigere enn Antastasia sin. Venter litt til og ser om jeg får flere tips, hvis ikke, tror jeg at jeg går for den billigste i første omgang :)

Jeg har ikke hørt noe om den du linket til, men denne skal være en dupe for Anastasia sin: https://www.lyko.no/nyx-professional-makeup/nyx-micro-browpencil-brunette

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Christine
1 hour ago, Nora said:

Jeg har ikke hørt noe om den du linket til, men denne skal være en dupe for Anastasia sin: https://www.lyko.no/nyx-professional-makeup/nyx-micro-browpencil-brunette

Det er min mor som skal ha denne, og bestillingen var rett og slett maken til en hun hadde som var så slitt at det var umulig å tyde både navn og alle andre data, så jeg tenker at det bør nok bli en enklest mulig utgave (den hadde ikke børste)...

Takk for link, jeg skal definitivt ta den med i utvalget når hun skal bestemme seg :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Belle

Smashbox sin er god, men dyr synes jeg. Så jeg bruker It's Skin Babyface Natural Eyebrow. Den koster omtrent ingenting og er knallgod. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Michelle
21 timer siden, Nora said:

Jeg liker Anastasia Brow Wiz. Det skal visst være en fra NYX som er veldig lik, men den har jeg ikke prøvd... 

Liker den jeg også. Har prøvd mange andre, men er liksom ingen som slår Brow Wiz av blyanter syns jeg. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Wasabi

Jeg foretrekker brynspudder eller brynspomade, men jeg har en blyant fra colourpop også som jeg liker veldig godt. Billig og bra. Har en fra Isadora og tror jeg, men den er eldgammel og ikke brukt på minst 3-4 år. Ta en opprydning i samlingen snart tror jeg. :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Maarte
3 timer siden, Tone skrev:

Jeg elsker NYX Micro Brow og synes den er minst like god som Brow Wiz :) 

Enig med Tone. Micro brow er kjempebra! Og ganske billig. Sist jeg skulle kjøpe ny var de utsolgt for rette fargen på alle butikkene jeg var så endte opp med å kjøpe en fra L’Oréal. Men den kan ihvertfall ikke måle seg, for er både for tjukk og for mjuk. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone
12 timer siden, Maarte said:

Enig med Tone. Micro brow er kjempebra! Og ganske billig. Sist jeg skulle kjøpe ny var de utsolgt for rette fargen på alle butikkene jeg var så endte opp med å kjøpe en fra L’Oréal. Men den kan ihvertfall ikke måle seg, for er både for tjukk og for mjuk. 

Ja, det er eneste ulempen - når jeg først er i by med NYX er de alltid utsolgt, særlig for Taupe.. Men ellers innmari verdt det!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
tuffl
2 timer siden, Christine said:

Det ble denne, vi håper den fungerer og jeg takker alle for gode tips hvis jeg må lete mer en annen gang :)

Det der er vel en eyeliner? Kan jo fungere det også, om den ikke har skimmer i seg og man har mørk hårfarge.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Christine
1 hour ago, tuffl said:

Det der er vel en eyeliner? Kan jo fungere det også, om den ikke har skimmer i seg og man har mørk hårfarge.

Pokker jeg har kjøpt feil :P, takk for at du sa fra 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
katta

Takk for tips folks! Har akkurat innsett at brynspudderet mitt er så gammelt at jeg ikke tør si det her inne...Flaut rett og slett. Så til helga blir det Trondheimstur og handling!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider