Gå til innhold

Sminkefjerner

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en sminkefjerner til ansiktet! Jeg får veldig lett kviser av slike wipes, jeg har prøvd så og si alle som de har i dagligvarebutikken og får alltid et par kviser etter noen dager om jeg bruker dem hver dag. 

Forslag? :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • Svar 142
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• ToneO

14

• Magpie

9

• Isabel

7

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kjøpte tilfeldigvis denne på Vita,  da jeg er alltid er på jakt etter den perfekte øyensminkefjerneren som på magisk vis skal fjerne alt av mascara på 5 sekunder,  og den var faktisk veldig god! Ingen

Jeg tester tofasefjerneren fra Kicks' eget merke for tiden, og den er slett ikke dårligere enn mye dyrere øyensminkefjernere. Jeg liker den definitivt bedre enn Lancôme Bifacil, for den føles mer skån

Dere solgte inn denne fint, bestilte den fra Kicks som har 20% og fri frakt nå. 

Posted Images

Matis vitality by M sitt rensevann er også veldig bra. Sminkefjerningsservietter er ofte veldig hardt for huden, både fordi mange gnir og mange av dem inneholder ingredienser som kan irritere. Rensevann fra de fleste merker er mer effektivt og ofte mildere synes jeg :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sverger til MAC Cleanse off oil og Nuxe Micellar Cleansing Water. Har brukt det fast i ca 2 år nå og huden min har aldri vært bedre. Ble total forandring etter at jeg begynte å bruke disse to. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå bruker jeg Garnier sitt rensevann, men mistenker at det er den som har gitt meg tørre flekker under øynene. Går nok tilbake til Bioderma. Bruker Caudalie foaming cleanser etter rensevannet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg AVbefaler kokosolje som rens. Jeg kjøpte luksusvarianten fra RMS, heldigvis i den lille størrelsen, men jeg synes ikke den løser opp vanlig ikke-vannfast mascara, en gang, og den krever vanlig rens etterpå=dumt for sensitiv hud.

Er det noen av rensevannene som er bedre enn andre på å løse opp veldig motstandsdyktig (ikke vannfast) mascara? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Basert på veldig gode omtaler jeg har lest rundt på nettet (samt økonomiske grunner) bestilte jeg i går L`Orèal Sublime Soft Miscellar Cleansing Water! Fikk den for 40,-. Garnier sine ansiktsprodukter har jeg veldig dårlig erfaring med, så jeg styrer unna deres rensevann. Om denne rensen ikke fungerer kommer jeg nok til å gå for MAC Cleanse Off Oil. :) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider