Wasabi

Omtale: Isadora Cover Up Foundation & Concealer

Anbefalte innlegg

Wasabi

Jeg kjøpte denne på fredag og jeg tror jeg allerede er forelsket!

Foundationen kommer i en tube med pumpe. Siden pumpa er i bunnen kan det bli litt gris under lokket på pumpa når tuben står på bordet, så jeg hadde nok foretrukket at pumpa og lokket var på toppen. Den inneholder hele 35 ml og de fleste andre inneholder 30, så her får du 5 ml ekstra.:thumbs-up:

image.jpeg.421ab938d85f534a88ac2b37887cb967.jpeg

Jeg kjøpte den lyseste fargen, 60 light cover og den smeltet helt perfekt inn i den lyse hudfargen min. Tidligere har Isadora sine foundations vært altfor mørke og altfor orange til meg, selv i de lyseste fargene, men det virker det som Isadora har gjort noe med! Denne er mye mer nøytral i fargen. Dette er en dekkende foundation, men den er ikke uttørrende som mange andre dekkende foundations kan være. Konsistensen er kremete og foundationen er lett å blende. Resultatet blir passe matt uten å bli altfor matt og livløst. Den fremhever ikke porer. 

Den dekker ikke fullt så bra som jeg håpet på, så jeg trenger litt concealer ved siden av, men det trenger jeg til de aller fleste foundations. Holdbarheten er ok syns jeg, men jeg har kun prøvd med primer under. Nå på sommeren er huden min fetere, så foundations blir mindre holdbare på meg nå enn på vinteren. Den oksiderer ikke.

Jeg er veldig positivt overrasket over denne siden jeg ikke har likt noen av de andre foundationene jeg har prøvd fra Isadora. Generelt foretrekker jeg dyrere merker, men denne var veldig fin altså! Prisen er det ingenting å si på, 179 kr. Ganske dyr til å være fra et såkalt billigmerke, men den er verdt hver krone! 

Som alt annet fra Isadora er den parfymeri og klinisk testet. Isadora tester ikke på dyr, noe som er veldig viktig for meg. 

Karakter: 8/10. 

Bedre bilde av tuben kommer. Det er litt mørkt her jeg sitter, så bildet ble litt mørkt og swatchebilde ble bare krøll, men skal prøve å få tatt i dagslys en dag. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider