Sign in to follow this  
Wasabi

Omtale: Makeupmekka premium oil blotting papers

Recommended Posts

Wasabi

Disse er jeg avhengig av nå i varmen! Jeg har en fuktfattig hud som samtidig blir fet og blank i varmen og det hjelper disse veldig godt på.

image.jpeg.468a9541a0122c2618dbfb01f6d2603a.jpeg

Pakken er liten og hendig og inneholder 30 ark. Jeg skulle ønske det var flere ark i pakken, for de blir veldig fort oppbrukt. Samtidig hadde ikke pakken vært like hendig om det var 100 ark i den, men 50 hadde vært fint. Prisen er kr 59,- noe jeg syns er litt dyrt for så få ark. Men den er ofte på tilbud til 30 kr og da pleier jeg å kjøpe en haug. "Konsistensen" er som veldig tynt matpapir. Papirene er laget av hamp står det bakpå og er satt inn med mineralleire. Er nok det som gjør at papiret trekker til seg oljen uten å bli sittende fast på huden og dra av sminken. 

image.jpeg.110ee35f96ae80f1d43f2d8967562e48.jpeg

Jeg bruker de i t-sonen, samt på øyelokkene når jeg ikke bruker øyenskygge. Øyenlokkene blir nemlig veldig fete når de er uten primer og øyenskygge. Arkene er veldig lette å bruke, bare å presse lett mot huden, så trekker det til seg oljen uten å ødelegge sminken. 

Til slutt et bilde av hvordan papiret ser ut etter at man har blottet. Jeg var usikker på om jeg skulle ta med dette bildet siden jeg syns det er litt ekkelt, jeg kan fjerne det om dere også syns det. Men syntes liksom det hørte med å vise resultatet. 

image.jpeg.625abc3da75ee7656c2e15a9f0a8ee55.jpeg

Karakter: 9/10 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider