Belle

Omtale: Miyo SuperLash Mascara

Anbefalte innlegg

Belle

20180524_062146.thumb.jpg.f5ba4dc6aaf5d78d506ccb636a920ba4.jpg

Hva den lover: Superlash mascara har tre effekter i en og samme forpakning. Den både forlenger, gir volum og defininisjon til øyenvippene dine. Supert! Svart. Hypoallergenisk. Oftamologisk testet.

20180524_062206.thumb.jpg.9e2dc146898e05a912fe7fe5cc5cada1.jpg

En gang i blant møter man et produkt som overrasker deg. Hvor man har ingen forventninger, og så bare *BANG* hallo HG! Denne maskaraen er et slikt produkt for meg. Jeg var nemlig i maskaralimbo, etter at min elskede Gosh Catchy Eyes ble vanskeligere og vanskeligere å få tak i. Jeg bestemte meg for å prøve en hel haug meg forskjellige maskaraer, og denne var altså en av dem. Den selges på Lyko til svimlende 59 kroner, så det var altså ikke vanskelig å hive denne med seg.

Jeg har ikke så veldig mange kriterier til hva jeg vil ha i en maskara, siden jeg alltid bruker maskaraprimer (som er den som gjør jobben mtp å forlenge og holde bøyen), men jeg har allikevel noen: gummikost, rett mengde på kosten første gang, ingen klumping. Synes egentlig ikke det er veldig mye forlangt, men etter å ha prøvd ut en del maskaraer gjennom tidene kan det nesten virke sånn. Uansett...klarer Miyo å hamle opp med mine skyhøye kriterier?

Oh yes! Den har en helt fantastisk gummikost, som egentlig ikke er så veldig annerledes enn Catchy Eyes. Den klumper ikke, er enkel å påføre, og oppfører seg egentlig helt eksemplarisk og akkurat slik jeg vil at en maskara skal oppføre seg. Til den prisen er dette en no-brainer.

Karakter 10/10 (jeg har i skrivende stund 3 ekstra liggende i skuffen :giggle: )

(igjen, noen bilder kommer feil vei, andre ikke. Skjønner ikke'no!)

Uten maskara

20180524_061340.jpg.fbf4e6587dc82fd05d660afb685f042f.jpg

Med maskara (og vippeprimer)

20180524_062334.jpg.91e4b210225097f1aee123109b596d16.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider