Minnea

Omtale: The Balm øyenskygge -insane jane

Anbefalte innlegg

Minnea

7AE9BBCB-FC43-4D22-AF25-4D53D099A00E.thumb.jpeg.a1b2551c72c55dafaf9a1e603279c315.jpeg

Jeg har kjøpt flere enkeltskygger i jakten på den perfekte taupe, men favoritten har blitt en jeg tilfeldigvis har endt opp med via to palletter (Balmbini vol1 er avbildet over). Den er ikke like lilla som de andre jeg har, og påført er den ikke like grå/sølv som den ser ut i boksen. Den er temmelig nøytral, både kald grå og litt brun vil jeg påstå. Men ikke gylden (og det er bra, for det kler jeg ikke). Den er buttery og pigmentert, veldig lett å blende fint. På swatches har jeg lagt et lett lag av denne, mens jeg har forsøkt hardere å få frem faren på de andre (mac satin taupe, nars leisha og mus velvet). Veldig fin over mange ulike kremskygger, og den funker like bra til hverdags og fest. Litt metallisk finish gjør den mer spennende enn resten, men den har ikke noe vanskelig glitter/shimmer. Jeg bruker gjerne denne på hele lokket, med et par matte blendeskygger til. En kjapp, men synlig look. 

Gir karakter 9/10 fordi den er enkel i bruk og gjør mye ut av seg for å være så anvendelig. Kledelig uansett om man haller moy kalde eller varme toner vil jeg tro. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider