Sign in to follow this  
LinnCaroline

Omtale: Kat von D Everlasting Liquid Lipstick

Recommended Posts

LinnCaroline

FullSizeRender-1.thumb.jpg.3775d188b060c09eec9c5513ad07431d.jpg  IMG_3515.JPG.4227350a0842d362edf14363c63bb8c6.JPG FullSizeRender.thumb.jpg.e8e65ef654e659518c72e3783bf117e3.jpg

Jeg har prøvd liquid lipsticks fra mange merker, men Kat von D har mine favoritter. De små hjertene viser Bow n Arrow øverst til venstre, den er en dempet rosafarge. Den swatcher mest brun, og ser sånn ut i tuben (2. fra venstre), men i noe lys ser den ut som en perfekt hverdagsnude. Det er også den jeg har på meg på bildet (gammelt som jeg har lagt ut på forumet før). Requiem er en dus rosalilla (swatchet øverst til høyre, nr. 1 av tubene). Jeg kjøpte denne for å bruke i midten av mørkere leppestifter. Den passer ganske godt med Bow n Arrow. De to siste er Lolita I (hjerte nederst til høyre, tube nr. 4) og Lolita II (hjerte nederst til venstre, tube nr. 3). Jeg kjøpte Lolita I først, og den er en av mine favoritter, men Lolita II er min mest brukte liquid lipstick av alle jeg har. Andre merker jeg har prøvd inkluderer ABH, Smashbox, Colour Pop, Jeffrey Star m.m.

Disse leppestiftene er ganske lette å påføre fra tuben, og de har god holdbarhet på leppene. Dette medfører dessverre at de er svært uttørrende. Jeg kan til nød bruke de to dager på rad, men det krever litt leppepleie. Allikevel synes jeg ikke det er så synlig at de er uttørrende. Til tross for at de er uttørrende fungerer de likevel godt til mine lepper så lenge jeg ikke bruker de hver dag. Jeg har andre liquid lipsticks som er mindre uttørrende, men merker at jeg strekker meg oftere etter disse. Jeg synes designet er finest av de flytende leppestiftene jeg har, samt leppekosten er god til påføring. Det er enkelt å justere riktig mengde. Det eneste negative i mine øyne er at de er uttørrende. 

Karakter: 8/10 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider