Isabel

Omtale: Viseart Petit Pro 2

Anbefalte innlegg

Isabel

Jeg har vært veldig forelsket i Viseart øyeskygger en god stund, og jeg synes de er noen av de enkleste øyeskyggene jeg noen gang har blendet. De er kjempe enkle å bygge opp og blende ut. 
viseart.thumb.jpg.903f5c7165084a83ec4f5b3b87450d27.jpg
Jeg synes innpakningen er veldig fin og enkel. Den er derimot ganske liten. Den er 8 gram totalt, men jeg synes personlig at det var en enkel måte og begynne med øyeskyggene deres på. Jeg kjøpte først petit pro 1. Til nå finnes det tre stykker. Jeg har ikke lyst til å kjøpe nummer tre enda, men den ser veldig fin ut. :) 
Jeg har tre paletter derfra og jeg har prøvd to til. Den jeg synes har vært mest interessant har vært Editorial Brights. Den har også vært lik i pigmentasjon som de andre, og enkel å jobbe med. Absolutt ikke vanskelig å jobbe med selv om fargene skulle tilsie det. 

viseart1.thumb.jpg.af488ad0c577cdb514ad2ba397cb9677.jpg

viseart4.jpg.a90a4f7603c36fb119323b96e106da3c.jpg

Her et et bilde av paletten. Jeg synes det er vanskelig å finne et bilde som virkelig viser fargene, fordi fargene er veldig fine.jeg anbefaler å sjekke ut temptalia sine bilder her. De viser fargene kanskje hakket bedre. 
Fargenes navn starter øverst til venstre med: Petal. Nectar. Honeysuckle. Foxglove. 
Nederst til venstre: Primrose. Clove. Cosmos. Aster. 
Jeg ser at andre sier Foxglove er vanskelig å jobbe med, men jeg har ikke hatt det problemet. Primeren jeg bruker nå er wet n wild sin og den er veldig god. Jeg har opplevd fall-out med Cosmos - men ingen av de andre. Jeg har ikke noe problem med å få de til å "poppe" på øynene så jeg har ikke brukt de våte. 
Nectar er favorittfargen min tror jeg. Synes den er så fin og kjempe vakker på. Jeg har ingen kjente dupes for den, men temptalia lister flere. :) 

viseart22.jpg.811fdc9377622a951c2b66e27caf0025.jpg
Her et et bilde av fargene på. Her har jeg brukt Petal, Nectar og Foxglove. :) 
Jeg kjøpte denne på Sephora for 30 USD. Til sammenligning så ligger de store palettene på 80 USD. 

Karakter: 10 av 10.
Hadde absolutt kjøpt den igjen. 

Endret av Isabel

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider