Krystall

Hjelp til å finne et spesifikt sett med løsvipper

Anbefalte innlegg

Krystall

Bildet var repostet av Illamasqua, men uten oppgitt direktekilde, bare eieren av bildet. Jeg har tittet bakover i arkivet hennes, men finner ikke looken, og hun er litt for stor til at jeg føler jeg kan spørre henne, og forvente å få svar. Så, er det noen som kjenner igjen vippene? Eller kommer på noen tilsvarende? Stikkordene er wispy, uanstendig lange, men uten mye volum/mange enkelthår. De lengste liksom krøller seg litt... Sukk.

38689541_10155352540451567_8979194740826177536_o.thumb.jpg.b53e32a9467b1b27b0fb12b30c2c5396.jpg

Illamasquas fb-innlegg

@marthamakeupartist på Instagram

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Krystall

Takk, Nora! :beauty: Det ser veldig ut som de samme. Uheldigvis har nettbutikken elendige produktbilder, seks forskjellige men veldig like vippesett uten noe form for beskrivelse, og det ser ikke ut som om de shipper utenfor UK. Hmm...

Jeg gjetter at det er disse, A02.

IMG_5352.jpeg.0a322aedafc0c6d11b57370b34c1a9c2.jpeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider