Heidrun

Hva er din favoritt- øyeskygge- palette?

Anbefalte innlegg

Heidrun

Jeg prøver å bruke opp litt av sminkelagrene mine, noe inspirert av at jeg nettopp har kastet litt sminke pga alder. 

Favoritten nå for tiden er Bare Minerals Star Treatment no 8. Den har nydelige halvnøytrale farger, godt pigmentert, og påført over primer fra Inglot sitter den hele dagen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Wasabi

Min absolutte favoritt er Urban Decay Naked Ultimate Basics. Den er helt nydelig! :in-love: Egentlig hadde jeg bare trengt den, for den har alt jeg trenger, men jeg har (altfor) mange andre paletter også. Må gå igjennom en dag, kanskje jeg finner en glemt favoritt. Har også minst 3 helt ubrukte paletter som jeg burde-burde selge unna. Imorgon, imorgon, nei ikkje idag. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mariann

Det er vanskelig, merker jeg! 

Øyepaletter er det jeg har desidert mest av. Noen favoritter er Anastasia Modern R, Morphe Jaclyn Hill, Viseart Neutral Matte, Persona Identity og Dominique Cosmetics Latte.

Av nyere oppdagelser er Lorac pro 4 og Laura Lee Noodie Patootie favoritter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Isabel

Viseart Petit Pro 2 og Marc Jacobs Fantascene. Jeg merker derimot at jeg savner veldig en kald lilla palette, og jeg kunne jo satt det sammen selv men jeg er for lat. Jeg er veldig glad i rosa og nøytrale farger egentlig. Jeg er veldig veldig glad i Modern Renaissance også, men den er ikke favoritten min. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Minnea

FE5CE50F-1C81-46F8-A1D0-5D012124DDA8.thumb.jpeg.4592990fc8a68acf1505689a0565a644.jpeg

Inglot-palettet er og blir favoritten selv om det ikke er ferdig. Har gitt bort P444 (den er så fin, men jeg kler den ikke). Og den mørke blå skal også bort. Jeg har egentlig lyst på et med 15 skygger, men det finnes jo ikke :/ Så vurderer å gå opp til 20, det blir bare så innmari stort. Det blir uansett ikke før jeg får kommet meg i en butikk og swatchet selv. 

Tar også med Kiko-palettet som er favoritt til fest, selv om det blir lite av den type sminking for tiden. 

Ellers blir både zoeva basic moment og nyx lingerie brukt en del. Siste er jeg ikke så fornøyd med kvaliteten på, men fargene er topp! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LinnH

Hadde jeg funnet det perfekt palett hadde jeg kanskje sluppet å kjøpt flere, eller lurer jeg bare meg selv med den tankegangen?

Et av mine favoritter er faktisk en duo; Chanel Taupe.

Bortsett fra det så dekker Mac Cinderella og NARS And God created the woman de fleste behovene mine. Og Inglot paletten min (der 9 av 10 skygger er kopi av en av @Norasine) (Fant noen gamle bilder jeg har delt her tidligere av de to sistnevnte).

IMG_5287.JPG.8b4694ab86c222fcff048ecfd1d71550.JPGIMG_5368.JPG.9d331a89031d2e3a235c7ec6be85fe0e.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lykkelitenen

Soft glam fra ABH og Cherry my cheri fra L'oreal er mine mest brukte i sommer, perfekt variasjon mellom matte og skimmer, varme toner og nøytrale (jeg kler ikke for kalde toner). Jeg faller også stadig tilbake til Top faced sin orginale sjokoladepalett, den funker til alt. Fine farger som passer til alle anledninger, gode skygger som er lett å jobbe med og som alltid blir bra på øynene. Denne har noen skygger som nærmer seg pan og jeg tror jeg kommer til å kjøpe ny når det skjer :) Denne har også vært reisepaletten min siste årene, men nå har den vært i gulvet ett par ganger, så tørr ikke ta den med meg :/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Belle

Wæææ, går det an å velge bare én? :giggle: 

Mine favoritter for tiden (for det endrer seg jo hele tiden) er Stila In the Know og Smashbox Double Exposure.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Melle

Uten tvil Viseart Grande Pro vol I. Jeg har en del paletter, men til tider må jeg tvinge meg selv til å bruke andre paletter. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ingrid

Modern renaissance har egentlig vært favoritten lenge, men har brukt Naked Heat en del etter at jeg fikk den til jul. Hadde ikke trodd at varme, litt jordlige farger skulle slå så godt an hos meg, men nå digger jeg det! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider