Andrea

Mario Badescu

Anbefalte innlegg

Andrea

Har dere prøvd noe fra Mario Badescu?

For noen år siden så jeg på merket som "bare alt for sterke ting" (uten noe grunnlag for det, egentlig :silly:). Deretter ble jeg uinteressert pga Kardashians og hype. Nå har jeg lest litt, og er nysgjerrig. Hører gjerne erfaringer eller tanker!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
CaroW

Jeg har prøvd en del, og er stort sett lite imponert, bortsett fra Drying Lotion - den har jeg alltid en flaske av, og har brukt den i flere år. Den er gull, og tar knekken på hvilken som helst kvise over natten. 🤩

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Isabel

Jeg er veldig glad i Drying Lotion, men har funnet koreansk dupe som funker bra for meg. Jeg har også likt Facial Spray med Rose Water, men jeg reagerer på den. Så kanskje ikke så lurt å anbefale den. Har synes cleanseren jeg har brukt derfra har vært ok+ også :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
CaroW
On 24.8.2018 at 7.26, Isabel said:

Jeg er veldig glad i Drying Lotion, men har funnet koreansk dupe som funker bra for meg. Jeg har også likt Facial Spray med Rose Water, men jeg reagerer på den. Så kanskje ikke så lurt å anbefale den. Har synes cleanseren jeg har brukt derfra har vært ok+ også :)

Ah, det hadde jo vært supert! Det finnes en nettbutikk som selger Mario Badescu i Norge; karma.no. Da kan jeg hente varen i Oslo, men alltid interessert i noe nytt! 😅 Hva heter den? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Isabel
14 hours ago, CaroW said:

Ah, det hadde jo vært supert! Det finnes en nettbutikk som selger Mario Badescu i Norge; karma.no. Da kan jeg hente varen i Oslo, men alltid interessert i noe nytt! 😅 Hva heter den? 

[Etude House] AC Clean Up Pink Powder Spot 15ml heter den. 

Den er veldig god, og jeg er kjempe fornøyd :) Håper du liker den!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider