Meg

Beste tips til hud 40 år?

Anbefalte innlegg

Meg

Synes jeg har blitt så dradd i ansiktet?

Noen som har tips til hva slags hudpleie man bør gjøre som 40 år gammel?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
katta

Hei! Hvilken hudtype har du (fet/tørr/blanding), og hvilke produkter bruker du nå? litt vanskelig å gi råd når man ikke vet hva utgangspunktet er 😊

Endret av katta

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Meg

Jeg har tørr hud tror jeg.

Bruker hydra floral decleor - og yves rocher.

Bruker litt dermaroller og glykolpads; og vasker med clarins vask.

Bruker masker innimellom; gjerne billige.

Men skal kjøpe fra koreansk etterhvert. Ting som kollagen og sneglekrem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Michelle

Mamma er i 40-årene og hun bruker produkter fra Sunday Riley, deriblant rensen, C.E.O serumet og Tidal fuktighetskremen. Hun bruker også Good Genes, men usikker på hvor ofte. Hun er strålende fornøyd og ser forskjell på den måten at huden har mer glød, ikke er tørr osv. Hvordan det fungerer på fine linjer og lignende kan jeg ikke svare på, og jeg syns personlig at mamma sin hud ser veldig fin ut for å være i 40-årene. Hun har ganske normal hud, kanskje litt fet, og er så heldig at hun får en eller to kviser i måneden, hehe. 

Endret av Michelle

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Martine

Solkrem, retinol, syrer og c-vitamin serum ❤️ I den rekkefølgen. Ikke start med alt på en gang, men introduser sakte og gi huden tid til å tilpasse seg.

Jeg er så nysgjerrige på C.E.O. Serumet selv @Michelle, har du testet det? Jeg har nettopp bestilt C vitamin fra Medik8, men kanskje jeg tester Sunday Riley neste gang ☺️ Har litt blandede erfaringer med merket, og kjedelig med bomkjøp. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider