Michelle

Dine selvbygde paletter

Anbefalte innlegg

Michelle

Jeg vil gjerne ha forslag til en bedre tittel. Kom ikke på noen bedre!

Jeg vil gjerne se andres selvbygde paletter, det vil si paletter man har laget selv fra MAC, MUG, Inglot, ABH, Colourpop - you name it. Mange merker gir forbrukerne mulighet til å komponere egne paletter. Jeg skal bidra selv her, men vil først se hvor mye liv det blir i tråden. :D Skriv navn, merke osv, og om det er noe du bruker ofte. Jeg vurderer å lage meg en egen palett fra Inglot med neutrals, så trenger litt inspirasjon og vil se hvordan dere andre organiserer deres paletter! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora

Disclaimer: jeg har mye Inglot 😅

20181118_3431.jpg

Venstre halvdel av bildet er Inglot. Den lille nederst med 4 skygger er fra JLo kolleksjonen.

De 3 øverste palettene til høyre er i tomme Coastal Scents paletter. Jeg elsker disse siden de har plass til skyggene, gjennomsiktig lokk og er rimelige. Den øverste er Sugarpill skyggene mine. De er større enn vanlige skygger, men passer greit i blush-palett. De to under er MUG (venstre) og Colourpop (høyre). Så har jeg 2 Make Up For Ever øyenskygger. Disse er også større enn vanlig øyenskygger. Til slutt har jeg en liten blanding. Mesteparten av disse tror jeg er Ofra som jeg fikk fra Boxycharm, men kvaliteten på disse er ikke bra. Jeg tror også det er Copperplate fra MAC og en skygge fra MUG som ikke har plass i MUG paletten.

Inglot skyggene mine har jeg brukt en del, men ellers er jeg ikke flink til å bruke disse palettene. Sugarpill skyggene er skikkelig gode, men det er jo ikke akkurat hverdagsfarger...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lucce

Åh, jeg har masse! Jeg skal prøve å huske å ta bilder! Har endel Makeupgeek, Mac og Colourpop i tillegg til litt fra Inglot, Nabla, Devinah, Looxie og Lethal Cosmetics så jeg har jo litt å bidra med. Skal prøve å huske å knipse noen bilder engang snart. 

Men ble veldig glad bare av å se på alle fargene til @Nora 😍

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider