Sign in to follow this  
Magpie

Variasjon i farge på Dip Brow?

Recommended Posts

Magpie

Jeg har en Dip Brow som jeg kjøpte i desember 2017, og siden den begynte å bli litt tørr, kjøpte jeg en ny som jeg ikke åpnet før her om dagen. Begge er kjøpt hos Kicks. Men det er voldsomt stor variasjon i fargen! Den gamle er mørkere og kaldere, nærmere Ash Brown, mens den nye for meg blir bortimot umulig å bruke fordi den er for varm. :/

Har noen andre opplevd tilsvarende?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Magpie
2 hours ago, Oda said:

Hvilken farge har du?

Dette var Taupe, og den nye er definitivt helt feil. Jeg kjøpte derfor en ny i Ash Brown, men irriterer meg fortsatt over en sånn forskjell.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
vakkerlakk

Så kjipt. Det kan ikkje vera ein feil med din da? Feilmerka etc? Har kun min gamle Taupe som eg akkurat friska opp med Inglot Duraline. God som ny (evt bedre enn ny). 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Magpie
5 hours ago, vakkerlakk said:

Så kjipt. Det kan ikkje vera ein feil med din da? Feilmerka etc? Har kun min gamle Taupe som eg akkurat friska opp med Inglot Duraline. God som ny (evt bedre enn ny). 

Jeg tror ikke egentlig det, men kanskje den første har blitt litt mørkere, for jeg mener jeg reagerte da jeg kjøpte den på at den var veldig lik Ash Brown. Uansett har jeg bestilt ny Ash Brown, og gir Taupe videre til ei venninne, for til syvende og sist foretrekker jeg mørkere bryn på meg selv uansett. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider