Sign in to follow this  
Lucce

Hvordan øke aktiviteten på forumet?

Recommended Posts

Nora
8 timer siden, Heidrun skrev:

Jeg for min del tror det hadde hjulpet om vi fikk sikret nettsiden litt. Den i- en i nettleser- feltet stresser meg alltid, og etter at jeg oppdaget den merker jeg at jeg tenker meg ekstra godt om før jeg skriver noe.

Jeg skal se om ikke vi kan få gjort noe med dette! :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora
På 18.11.2018 den 10.45, Heidrun skrev:

Jeg for min del tror det hadde hjulpet om vi fikk sikret nettsiden litt. Den i- en i nettleser- feltet stresser meg alltid, og etter at jeg oppdaget den merker jeg at jeg tenker meg ekstra godt om før jeg skriver noe.

Nå tror jeg det skal være i orden. Er i-en vekke for deg nå? 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
katta

Jeg ser at det er en del som synes de har for lite kunnskap til å uttale seg om dufter, og det synes jeg er så synd! Jeg liker så godt å lese hva andre mener og får ut av en duft!

Men jeg tenkte å kanksje skrive litt mer informativt om duft i parfymedagboka mi, eller et annet sted, er det ikke et emne som heter "Parfymesnakk" tro?. Litt om noter, litt om ulike duftgrupper, hvordan er parfyme blir til, og med eksempler fra alle typer duft, ikke bare nisje. Slik at flere kanskje får lyst til å hive seg utpå? Det er jo mange som kan mye om duft og kan bidra  her!  Er det interesse for noe sånt? Samt å legge ut bilder...🙈

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Frøken Lilla
55 minutter siden, katta said:

Jeg ser at det er en del som synes de har for lite kunnskap til å uttale seg om dufter, og det synes jeg er så synd! Jeg liker så godt å lese hva andre mener og får ut av en duft!

Men jeg tenkte å kanksje skrive litt mer informativt om duft i parfymedagboka mi, eller et annet sted, er det ikke et emne som heter "Parfymesnakk" tro?. Litt om noter, litt om ulike duftgrupper, hvordan er parfyme blir til, og med eksempler fra alle typer duft, ikke bare nisje. Slik at flere kanskje får lyst til å hive seg utpå? Det er jo mange som kan mye om duft og kan bidra  her!  Er det interesse for noe sånt? Samt å legge ut bilder...🙈

ja absolutt! :D

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Heidrun
1 hour ago, Nora said:

Nå tror jeg det skal være i orden. Er i-en vekke for deg nå? 

Vi har hengelås 😀. Tusen takk for hjelpen 😀

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone
4 timer siden, katta said:

Kjempelurt! Tror mange er litt opp å ned på ulike produktgrupper, selv var jeg veldig parfymegira en periode mens nå har jeg ikke prioritert det på lenge, men  kunne likevel gjerne tenkt meg å lære mer og kanskje slik få opp interessen igjen. Det er jo SÅ mye godt der ute! 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Lucce
4 timer siden, katta said:

Jeg syns dette høres supert ut, og det tror jeg absolutt det er interesse for! Du skriver jo desssuten så utrolig bra om parfyme at både det ene og det andre frister. Det er litt skummelt for pengeboken å lese dagboken din :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
katta
13 timer siden, Lucce skrev:

Jeg syns dette høres supert ut, og det tror jeg absolutt det er interesse for! Du skriver jo desssuten så utrolig bra om parfyme at både det ene og det andre frister. Det er litt skummelt for pengeboken å lese dagboken din :)

Tusen takk for kompliment @Lucce ❤️

14 timer siden, Tone skrev:

Kjempelurt! Tror mange er litt opp å ned på ulike produktgrupper, selv var jeg veldig parfymegira en periode mens nå har jeg ikke prioritert det på lenge, men  kunne likevel gjerne tenkt meg å lære mer og kanskje slik få opp interessen igjen. Det er jo SÅ mye godt der ute! 

Da skal jeg tenke ut noen innlegg!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Christine
18 timer siden, Heidrun said:

Vi har hengelås 😀. Tusen takk for hjelpen 😀

Jeg har ikke hengelås, "Ikke sikre" står det i nettleserfeltet...

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora
43 minutter siden, Christine skrev:

Microsoft Edge

Det ser ut som jeg får i-en når jeg går til tråder via varslene mine, eller hvis tråden inneholder opplastede bilder. Er det samme for deg eller får du den opp uansett?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Christine
2 timer siden, Nora said:

Det ser ut som jeg får i-en når jeg går til tråder via varslene mine, eller hvis tråden inneholder opplastede bilder. Er det samme for deg eller får du den opp uansett?

Det er sånn hos meg også..,

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider