Gå til innhold

Pudderfoundation

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Magpie skrev:

Jeg kjøper de flate i 2-pk fra MAC. Tror de koster 70-80 kroner for to. Kost støver veldig mye, så mye forsvinner i lufta uten å legge seg på huden.

Takk for svar, da kjøper jeg slike 💕

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• Magpie

12

• tuffl

11

• Tone

7

• Belle

6

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg bruker tørr svamp (sånn rund, flat fra MAC). Av og til sprayer jeg fuktspray over, men det er ikke alltid jeg gidder. Det fine med JI, er at man får kjøpt refiller, og stort sett kjøper jeg dem ho

Med koden blushhost2018 får man 10% rabatt i tillegg på alle varer hos Blush 😊

@tuffl  du finner den ikke i et Jane Iredale starter kit med flere reisestrprodukter, da?  ———— På meg er Iredale kjempefint på i ca en halvtime før det forsvinner ujevnt av. Samme problem me

Posted Images

På 12.9.2020 den 20.41, tuffl skrev:

Btw, dere som bruker JI Pure Pressed Base eller forsåvidt andre pudderfoundations, hvilken kost bruker dere med den?

Jeg bruker tett, flat kabuki men er enig i at den er udrøy så nå må jeg også teste med svamp! 

Endret av Tone
Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 timer siden, Tone skrev:

Jeg bruker tett, flat kabuki men er enig i at den er udrøy så nå må jeg også teste med svamp! 

Hvilken kost er det du bruker? Kan du linke? :D Jeg har fått prøvd den en gang med svamp og liker det! Må bare jobbe med å få det litt jevnere.

Endret av tuffl
Lenke til innlegg
Del på andre sider
7 timer siden, tuffl skrev:

Hvilken kost er det du bruker? Kan du linke? :D Jeg har fått prøvd den en gang med svamp og liker det! Må bare jobbe med å få det litt jevnere.

Hmmm nå ble jeg usikker på hva den egentlig er... Skal faktisk stå opp fra dyna for å sjekke :giggle: 

---- 

Zoeva 104 Buffer såklart! (Kanskje den ikke er kabuki egentlig..? Hva er egentlig definisjonen...?) Uansett, liker den godt. Har også brukt Sigma F80 og F82 med hell - generelt litt tette koster synes jeg funker fint. Synes også den kan brukes som vanlig pudder med vanlig pudderkost, da får man bare ørlite utjevning som jeg kan like veldig godt på gode huddager :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, Tone skrev:

Hmmm nå ble jeg usikker på hva den egentlig er... Skal faktisk stå opp fra dyna for å sjekke :giggle: 

---- 

Zoeva 104 Buffer såklart! (Kanskje den ikke er kabuki egentlig..? Hva er egentlig definisjonen...?) Uansett, liker den godt. Har også brukt Sigma F80 og F82 med hell - generelt litt tette koster synes jeg funker fint. Synes også den kan brukes som vanlig pudder med vanlig pudderkost, da får man bare ørlite utjevning som jeg kan like veldig godt på gode huddager :)

Flaks, den har jeg :D Skal prøve begge variantene!

• Like 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider