Minnea

Kicks beauty eyeshadow palette holiday collection

Anbefalte innlegg

Minnea

Kom over bildet av dette palettet og falt helt for fargekombinasjonen, men finner ikke swatches noe sted. Må nok i butikk for å se om jeg finner det. Noen som har vært borti? Eventuelt andre øyenskygger fra Kicks? Hvordan er kvaliteten? 

374288258_Skjermbilde2018-11-19kl_15_15_54.png.230f36261e1684c39f852e4e7937ae8f.png

5185932_Skjermbilde2018-11-19kl_15_15_46.png.4d7099c58130ae351fb9d0b53e8c50c9.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lucce

Jeg må si at jeg har ikke vanligvis vært spesielt intressert i produkter fra Kicks sitt eget merke, men jeg falt veldig for denne paletten jeg og når jeg så den. Det er mulig jeg må i butikk og swatche for å se om jeg kjøper den. Fargesammensetningen syns jeg er helt nydelig, og det ser ut som man kan gjøre mye gøy med den! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Minnea
7 minutter siden, Lucce said:

Jeg må si at jeg har ikke vanligvis vært spesielt intressert i produkter fra Kicks sitt eget merke, men jeg falt veldig for denne paletten jeg og når jeg så den. Det er mulig jeg må i butikk og swatche for å se om jeg kjøper den. Fargesammensetningen syns jeg er helt nydelig, og det ser ut som man kan gjøre mye gøy med den! :D

Ja jeg har heller aldri brydd meg noe særlig om hva de kommer med, men dette var bare love at first sight! Jeg kler lillatoner og burgunder som går mot lilla. Men om det haller mot rust blir det motsatt, så spent på hvilken vei dette swatcher. Men det virker innmari lovende. Kunne satt sammen et temmelig likt pallett selv :D 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MariaK

Jeg så på denne igår! Så veldig fin ut altså, virka pigmenterte og var ikke mye fallout. Den oransje i midten er helt fantastisk 😍

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Minnea
14 timer siden, MariaK said:

Jeg så på denne igår! Så veldig fin ut altså, virka pigmenterte og var ikke mye fallout. Den oransje i midten er helt fantastisk 😍

Så gøy! Lurer på å kjøpe den lørdag på 25%. Var det mange toner som gikk mot rust? Eller haller det mer mot burgunder-lilla? Jeg synes det er så vanskelig å si ut fra produktbildet. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Den er ikke på 25% i dag, det synes jeg er dårlig. De kan ikke mene at den er "gavepakning" og derfor unntatt vel? Det blir for dumt. At @Minnea virker å være så fornøyd med den gjorde den enda mer interessant, så jeg vurderte den sterkt helt til jeg så den ikke var nedsatt 😛 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Minnea

IMG_20181124_101811.thumb.jpg.172157358b265f0321695bbdcdb42707.jpg

Jeg hadde planer om å kjøpe i dag på sminkesalget, falt meg ikke inn at det kunne være utelatt. Lurer på om det var et kundeklubb-tilbud i går, kan det være i dag også? Ville uansett klaget om det ikke finnes til rabatt i dag.. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Minnea

50% på dette nå! Jeg liker fortsatt mitt. Skulle gjerne hatt enda bedre kvalitet på skyggene, den er litt varierende. Den lyseste matte er litt chalky, så om jeg gidder bruker jeg heller en fra et annet pallette. Men den to hakk nedenfor er til gjengjeld den perfekte globalblendeskyggen for mine øyne. Den  er den litt mørkere versjonen som jeg har lett etter av den jeg har fra inglot som jeg bruker mye. Denne blender fint. Den sorte er fin som smokey liner, og den mørkegrågrønne er også super (den var en positiv overraskelse). Den smaragdgrønne er virkelig nydelig, jeg elsker sånne farger under øyet. Og flere av lillatonene er fine, men ikke fullt så wow som jeg skulle ønske. 

Jeg angrer ikke på kjøpet, og anbefaler det i alle fall nå til halv pris. Om man liker fargene. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lucce

Så, fint du oppdaterer @Minnea 😊 Jeg var nemlig i butikk og swatchet den for jeg hade lyst på den, men fant ut at jeg syns kvaliteten var for dårlig. Det er vanskelig å vurdere da siden produkttesterne på kicks ofte ser rimelig triste ut og gjerne har hard pan og alt etter at hundrevis av kunder har vært med fingrene nedi. Ikke så veldig representativt for produktet akkurat 🙃 Men jeg syns flere av skyggene virket lite pigmentert og litt støvete så jeg fant ut at man får jo paletter til en billigere penge enn kicks paletten til mye bedre kvalitet så jeg sto over. Din vurdering gjør meg egentlig bare mer sikker på at det var rett ☺️

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider