Sign in to follow this  
Wasabi

Too Faced

Recommended Posts

Wasabi

Too faced er et merke jeg har blitt veldig glad i, spesielt etter jeg oppdaget cult beauty og det ble lettere (litt for lett sier lommeboka :P) tilgjengelig. Hva har dere prøvd fra Too Faced? Hva anbefaler dere og ikke? 

Jeg har prøvd:

Born This Way foundation, er på min andre krukke nå, elsker den. Er en av de beste foundationene jeg har prøvd. Har den i swan som er veldig, veldig lys nøytral. Liker at Too faced har skjønt at også superbleikfiser kan være nøytrale. Mange andre merker som har noe å lære der. (Ser hardt på UD) Den forrige jeg hadde var i pearl, den er for mørk på vinteren, men funket fint på sommeren 

Born this way super coverage multi-use sculpting concealer, har denne også i swan, liker den godt til nå selv om jeg ikke har testet den så mye enda 

Primed and poreless presset pudder, kjempefint pudder, men blir mer brukt i sommerhalvåret siden huden min er fetere og har større behov for pudder da 

Lip injection extreme, merker ikke akkurat noen effekt av denne, men det hadde jeg ikke ventet heller. Den er blank, så fin oppå leppestifter for litt ekstra glans 

Jeg har også hangover primer, men har ikke testet den enda. Den har bare 6 mnd holdbarhet, så skal bruke opp litt andre primere før jeg åpner den. Ikke at jeg tror det er farlig å bruke den litt over tiden, men vil jo bruke den mens den er «ferskest» mulig pluss at jeg trenger å rense lageret litt 

Ting jeg har lyst til å teste derfra er diverse øyenskygger, øyenskyggeprimeren, hangover settingsprayen og kanskje noen blusher/bronzere. Milk chocolate ser veldig fin ut.

Bestilte born this way naturally radiant concealer i very fair og en miniversjon av better than sex mascara på mandag siden cultbeauty har 30% på Too Faced. Spent på concealeren, håper den er dugende til under øynene. Mascaraen bestilte jeg mest for å få fri frakt, men er spent på den og. :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Frøken Lilla

Husker jeg hadde alle plakettene foe 6-7-8 år siden når de kom i papp beholder :) var veldig glad i de og brukte helt opp noen også! Nå har jeg ønsket meg en av de på nytt i julegave :) 

vsr også veldig fornøyd meg øyenskygge primeren dems og en lip liner som var helt perfekt! (Men som de ikke lager lengre)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Belle

Jeg har bare prøvd Poreless Bronzer derfra. Tror den er ganske lik Milk Chocolate i fargen. Uansett, jeg liker den godt, men bruker bronzer veldig, veldig sjelden.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
tuffl

Jeg har to øyeskyggepaletter derfra og de er definitivt favorittpalettene mine! Nå har jeg ikke andre klassikere som de fra UD eller andre merker da, bare billigere merker. Har også en liquid lipstick derfra som jeg er fornøyd med, men jeg bruker aldri liquid lipstick lengre. Husker likevel at den var en av favorittformulaene :)  

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Melle

Jeg er helt enig med deg om Born this Way foundation. Jeg har aldri brukt opp en foundation, men denne er jeg faktisk snart tom for flaske nummer to. 

Har også begge Born This Way concealerne. Like glad i de som foundation. Begge to ser mer naturlige ut enn tarte Shape Tape, men dekker helt supert. 

Hangover primeren synes jeg er helt ok. Jeg har snart brukt den opp, men den blir nok ingen HG. Foretrekker Hourglass sin.

Glitter primeren deres derimot, bruker jeg religiøst! Hver gang jeg har det minste skimmer på øynene bruker jeg den, og merker stor forskjell både på transfer og fading om jeg glemmer den en dag.

Shadow Insurance er og bra. Jeg liker den bedre enn UD Primer Potion.

Jeg har tre av de store palettene deres og to av de med ni farger. Jeg er veldig glad i Chocolate Bar og Sweet Peach palettene, men de blir av og til litt borte i samlingen min. 

Jeg hadde både Chocolate Soleil og Milk Chocolate Soleil, men den vanlige var for mørk for meg, så den gav jeg bort, og Milk Chocolate ble knust💔 Men begge var absolutt gode. 

Ellers er jeg utrolig glad i både Baby Flush blushene og Melted Lipstickene, men det ser dessverre ut til at disse ikke lenger er i salg.

Stort sett har jeg likt alt jeg har kjøpt fra Too Faced, så det er et veldig trygt merke for meg. Jeg tror faktisk at om jeg hadde vært nødt til å velge bare ett merke å bruke resten av livet, så hadde jeg valgt Too Faced :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Wasabi
6 minutter siden, Melle said:

Jeg er helt enig med deg om Born this Way foundation. Jeg har aldri brukt opp en foundation, men denne er jeg faktisk snart tom for flaske nummer to. 

Har også begge Born This Way concealerne. Like glad i de som foundation. Begge to ser mer naturlige ut enn tarte Shape Tape, men dekker helt supert. 

Hangover primeren synes jeg er helt ok. Jeg har snart brukt den opp, men den blir nok ingen HG. Foretrekker Hourglass sin.

Glitter primeren deres derimot, bruker jeg religiøst! Hver gang jeg har det minste skimmer på øynene bruker jeg den, og merker stor forskjell både på transfer og fading om jeg glemmer den en dag.

Shadow Insurance er og bra. Jeg liker den bedre enn UD Primer Potion.

Jeg har tre av de store palettene deres og to av de med ni farger. Jeg er veldig glad i Chocolate Bar og Sweet Peach palettene, men de blir av og til litt borte i samlingen min. 

Jeg hadde både Chocolate Soleil og Milk Chocolate Soleil, men den vanlige var for mørk for meg, så den gav jeg bort, og Milk Chocolate ble knust💔 Men begge var absolutt gode. 

Ellers er jeg utrolig glad i både Baby Flush blushene og Melted Lipstickene, men det ser dessverre ut til at disse ikke lenger er i salg.

Stort sett har jeg likt alt jeg har kjøpt fra Too Faced, så det er et veldig trygt merke for meg. Jeg tror faktisk at om jeg hadde vært nødt til å velge bare ett merke å bruke resten av livet, så hadde jeg valgt Too Faced :)

Ja, det finnes ikke bedre foundation enn den tror jeg. Har hatt noen i nesten samme liga, men ikke mange. Helt enig i at super coverage ser mer naturlig ut enn shape tape. Jeg har begge, men liker Too Faced sin best. Gleder meg til den andre concealeren kommer også, håper den er god under øynene. Så kjipt at milk chocolate knuste, er så irriterende når sånt skjer. :/ 

Jeg hadde også valgt Too faced om jeg bare fikk bruke ett sminkemerke resten av livet. Selv om jeg ikke har prøvd øyensminke, brynsminke og blush derfra enda har jeg bare hørt godt om produktene. Og øyenskyggeprimeren kommer jeg til å kjøpe når jeg har brukt opp UD sin. Er så lei UDPP nå, så har lyst til å prøve noe annet. :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider