Sign in to follow this  
Lucce

Swatches ad Certifeye The Dynasty Palette

Recommended Posts

Lucce

Ville bare dele noen swatches med dere av en palett som er veldig bra for dere som liker farger. Skimmer skyggene er av den litt mer diskret typen, men ok hvis man ikke forvente en metallisk eller foliert effekt. De er mer som gode, gamle skimmerkygger uten glitter i (noen grenser nok kanskje nesten mot satin). De matte er super pigmenterte men gode å jobbe med. 

Certifeye er et britisk indie merke som jeg har blitt veldig glad i for de har flere veldig fargeglade paletter 😀

dy.thumb.jpg.a0a922f7e18d8910c3a4334aef6c48da.jpgdy2.thumb.jpg.6e026c841b7794aa776aa97ee0c7bd84.jpgdy3.thumb.jpg.159be3b2aeb83f995bee0f11f9c1f8ea.jpg

Det var forøvrig denne paletten som ble brukt i den blå look en jeg postet i dagens sminkelooks posten for ett par dager siden 😊

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora

Flotte swatches! :in-love:

Det irriterer meg at frakten deres er så dyr! Jeg har veldig lyst på Tropical Wonders paletten, men ikke når den blir over 350 kr... 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Lucce
10 minutter siden, Nora said:

Flotte swatches! :in-love:

Det irriterer meg at frakten deres er så dyr! Jeg har veldig lyst på Tropical Wonders paletten, men ikke når den blir over 350 kr... 

Jeg betalte ikke toll på mine hvis det hjelper på motivasjonen ☺️ Tropical Wonders har jeg brukt så mye at jeg har truffet pan på den gule skyggen (og noen andre er veldig nært). Det er første gangen jeg har fått pan i noe som ikke er en nøytral crease eller base skygge 😀

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider