Sign in to follow this  
Isabel

Camilla Pihl Calm Me Down Shower Foam

Recommended Posts

Isabel

Jeg kjøpte denne på vita siden jeg tydeligvis faller lett for ting som er nye. Så mye kan jeg si om meg selv i hvert fall. Og jeg tenkte at denne hørtes god ut til å bruke på kvelden, etter trening og lignende. 

Camilla Pihl hevder selv dette om produktet:

Forbered kroppen på søvn eller avslapning med denne beroligende dusj foam, fra Skin Camilla Pihl. Basert på Skin Camilla Pihl Cleansing Cream Foam for ansikt sin unike formulering. Denne dusjsåpen er hudpleie for kroppen, som rengjør effektivt i tillegg til å etterlate huden avslappet, silkemyk og delikat parfymert. Produktet er også ideell som shaving cream med sin rike og kremete formulering. Beriket med beroligende aromaer og en behagelig duft av eukalyptus er denne dusjsåpen spesielt utviklet for å roe ned kropp og sinn. La dagens påkjennelser skylle av deg sammen med denne deilige dusjsåpen og forbered kropp og sinn på en god natts søvn. De naturlige oljene i produktet utgjør duften og gir en avslappende aroma terapi.

Prisen for denne er 149,- og jeg brukte vita-poeng for å kjøpe den om det skulle ha noe å si for noen. 
Første inntrykket i dusjen var at jeg synes denne luktet godt, kanskje litt mynt? Jeg sliter med å klassifisere denne lukten korrekt, men tenkte at denne ville være god til kveldsstellet som jeg kaller det. Påføring gikk fint og jeg kjennet ikke noe umiddelbart i dusjen, men i det jeg kom ut så kom en intens trang til å klø og klø som ikke ville stoppe. Jeg fortet meg til å hive meg rundt og påføre fuktighetskrem og det roet seg, og jeg bestemte meg for å holde meg vekk fra den i en uke. Jeg har prøvd tre ganger til etter det, siden jeg er sta og misliker å ha kjøpt noe jeg ikke kan bruke. Hver eneste gang når jeg går ut av dusjen så føles huden min ut som den er strippet for all fuktighet som er i den og jeg får en intens trang til å klø meg. 
DSC_2824.thumb.JPG.226af2e7b1600899a805f9874dab8972.JPG
Beklager lite vakker bakgrunn, men følte jeg måtte ha noe med farge for å vise frem hvordan den egentlig ser ut. Den inneholder 200 ml og er laget i Korea. 

Jeg skjønner godt hvorfor hun anbefaler at man bruker body lotion etterpå, fordi gud bedre - jeg har ikke opplevd noe mer strippende på kroppen. Jeg kan ikke uttale meg om hennes andre kropps produkter, men denne ville jeg styrt unna om du lett mister fukt. 

Terningskast: 1/6 
Om jeg kunne gitt den minus så hadde jeg gjort det. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Minnea

Jeg synes det er skuffelse å spore i alle kommentarer jeg har lest om noe som helst av Pihl. Så det merket styrer jeg langt unna. Veldig greit med advarsler! 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Isabel
45 minutes ago, Minnea said:

Jeg synes det er skuffelse å spore i alle kommentarer jeg har lest om noe som helst av Pihl. Så det merket styrer jeg langt unna. Veldig greit med advarsler! 

Jeg har prøvd den "overnight mask" også, og fikk cyster rundt kjeven og opp mot hårfestet. Så du kan godt si at jeg ikke er spesielt fornøyd :P Jeg synes flakmaskene har vært gode, men jeg kan få lignende så mye billigere så det virker bare bortkastet for min del når det finnes bedre og billigere og passformen passer ansiktet mitt særdeles dårlig. Jeg får godt med fukt av den rosa da, om det skulle ha noe å si. Veldig glødende. :) 

Ja, folkens. Jeg bare sier hold dere unna, anbefales ikke. Tror jeg må slutte med å prøve Pihl nå..

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Wasabi

Tusen takk for god advarsel! Da vet jeg hva jeg ikke skal bruke pengene mine på! :P 

Jeg syns også flakmaskene er gode, spesielt den rosa og jeg har også kjøpt den røde med reinsdyr på, men ikke prøvd den enda. Øyemaskene er også gode. Men syns de er overprisede, så kjøper kun når det er tilbud. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Marie Maklo

Jeg er generelt skuffa over Pihl. Jeg har heldigvis ikke fått store problemer, men har heller ikke fått noen fordeler av det jeg har prøvd. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
lykkelitenen

Kjipt den er så uttørkende, for lukten er god :/ Jeg digger maskene og øyekremene (begge variantene), samt serumet og anbefaler de støtt og stadig. Håndkremen er en veldig fin hverdagskrem som gir godt med fukt og trekker kjapt inn, er bare synd med det bannade glitteret hun putter i.... DET kunne jeg klart meg uten.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Isabel

Jeg er enig @lykkelitenen, jeg synes også lukten var veldig god og noe jeg kunne trives kjempe godt med på kveldstid (også dagstid - men den føltes veldig kveld ut for meg) men den strippet så utrolig mye. Jeg har ikke prøvd øyekremen eller serumet, og har ikke planer om det etter å ha blitt brent endel ganger nå men det er godt å høre at hun har noen gode produkter også :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
lykkelitenen

Haha ja skjønner jeg godt! Når så mye ikke har vært opp til standar skjønner jeg det godt altså.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider