Lucce

Top 5 Concealere!

Anbefalte innlegg

Lucce

Liten tråd for å snakke om ett av de baseproduktene mange av oss er glad i, nemlig concealer. 

Jeg slenger ut min topp 5 liste her, og håper andre vil bidra med sine favoritter. Det trenger ikke være topp 5, det kan liksågodt være topp 3, eller den ene Holy grail concealeren dere sverger til! 😊 Her er iallefall mine 5.

IMG_20181123_181450_077.thumb.jpg.9888cc33d0d283543dea9cadd110db50.jpg

- Revolution Pro Conceal & Define Concealer. 

- Estee Lauder Double Wear Stay-in-Place Flawless Wear Concealer. 

- Chanel Correcteur Perfection. 

- Bare Minerals Stroke of Light Eye Brightener. 

- NARS Soft Matte Complete Concealer. 

De er jo veldig forskjellige da, men da har jeg noe å variere på basert på hvordan huden er gjennom året, hvor mye dekk jeg vil ha, om jeg vil ha matt eller en som gir mer glød osv 😊

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Wasabi

Hurra, så fin tråd! Og så fint bilde! Har bestilt nr 1-concealeren din på beautybay, gleder meg enda mer til den kommer nå. :D 

Her er mine: 

Too faced born this way concealer

Catrice camuflage concealer

UD all nighter concealer

Tarte shape tape 

UD Naked skin concealer 

Bilde kommer imorgen. Har ikke Catrice lenger da og den er håpløs å få tak i etter Douglas forsvant, snufs :crying:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Isabel

Jeg er skikkelig lat, så jeg kan ærlig innrømme at det kommer ikke noe bilde fra meg. 

1. it cosmetics bye bye under eye - jeg vet at folk generelt synes denne er skikkelig tjukk og vanskelig - men jeg elsker denne sammen med glødende foundations og jeg synes den dekker under øynene kjempe bra og dekker kvisearr ol veldig veldig bra. 
  2. Catrice camouflage concealer som Wasabi over nevnte. Denne er også veldig dekkende, men mye tynnere i konsistensen og jeg synes til nå at de jeg har hatt har blitt dårlige litt vel fort. 
  3. first aid beauty avocado concealeren. Denne har ikke veldig masse dekk, men gir masse fukt og jeg liker den kjempe godt når jeg har sovet mer enn 4 timer. :P 
  4. Maybelline fit me er HG for meg, men jeg gjenkjøper ikke siden jeg prøver så langt det lar seg gjøre å være dyrevennlig (men jeg kommer innimellom for kort altså, bare så det er sagt) men jeg elsker hvordan denne legger seg på og hvordan den utvikler seg gjennom dagen. 
  5. Glossier concealer, denne dekker også veldig lite men kan bygges opp. Jeg liker finishen på denne, men den har maks varighet på meg på cirka 5 timer. Jeeg vet flere kommer til å tenke nå, "ikke søren" og jeg er litt enig men samtidig så liker jeg looken jeg får og hvordan den holder opp helt til den forsvinner.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Alba

1. Mac pro longwear concealer, min favoritt.

2. Helena Rubinstein Magic Concealer. Denne har jeg kommet tilbake til i 15 år, og er stadig like fornøyd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider