Sign in to follow this  
Merethe

Vippeserum

Recommended Posts

Merethe

Tenkte å kjøpe meg vippeserum. Helst for 15 minutter siden 😄

Jeg har sensitive øyne og bruker linser. Pris ingen hindring, siden jeg aldri bruker penger på meg selv så slår jeg på stortromma 🙈 

Hva er din absolutte favoritt innen vippeserum??

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora

Jeg har bare prøvd iGlow sin, men var fornøyd og fikk gode resultater. Men jeg er usikker på om de har forandret noe på den, for jeg følte ikke jeg fikk samme effekt av siste tuben jeg kjøpte. 

Du kan lese mer i denne tråden:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Merethe

Kikka litt i den tråden, men den er gammel, og den ble så off topic at jeg ga litt opp 😄🙈

Jeg har vurdert iGlow, er bare litt usikker på om den passer for sensitive øyne? Og litt kjipt om den ikke er like bra lenger 😕

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora

Jeg vet ikke om jeg vil si at jeg har sensitive øyne, men jeg har ihvertfall ikke merket noe. Slike ting kan jo være så individuelt, du må nok prøve for å vite om du reagerer eller ei...

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
lykkelitenen

Jeg har nettopp begynt på ny runde iglow, var veldig fornøyd sist jeg brukte den. Iglow selges kun hos iglow.no og de er kjappe :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Minnea

Jeg har ikke mye erfaring. Ble rød av iglow, og vil ikke tulle med øynene, så gikk over på castor oil på både vipper og bryn. Begge deler er tykkere/synligere enn på lenge, men jeg har vært igjennom to graviditeter og amming, så det har skjedd så mye hormonelt i kroppen at jeg ikke kan si så mye om hva som er årsak til hva. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider