Sign in to follow this  
Azur

Leppeprimer

Recommended Posts

Azur

Jeg har aldri hatt nytte av MAC sin leppeprimer for mine lepper, og regner vel egentlig med at de fleste har ca samme ingredienser. Men så kom jeg på at jeg likte en fra Esteé Lauder (?) en gang for lenge siden - den hadde mer typ krem-til-pudder-aktig konsistens, ikke voks som MAC sin. Noen som har tips til noe slikt? 

(Jeg trenger ikke fukt/utglatting, bare noe som gjør at fargen over sitter lenger)

———-

Hmmm, Too Faced Lip Insurance ser lovende ut med silikat og talk som to toppingredienser. Noen som har prøvd den? 

Edited by Azur

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Magpie

Jeg har ikke brukt primere selv, men vurderer det pga. sensitiv hud også på leppene (det strammer og kribler lett). Jeg vet at Guerlain har en leppeprimer som skal være ganske god, kanskje sjekke ut den?

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Magpie

Jeg burde testet en primer selv, også, men jeg blir jo kriblende stram og det føles ubehagelig. Men jeg har en YSL Tatouage og MAC All Fired Up som jeg egentlig liker godt nok til å kjøpe en primer, men da tester jeg nok den fra MAC i første omgang. Guerlain har også en lei tendens til å være parfymert herfra til evigheten.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora

Mac har en annen leppeprimer som heter Lip Erase. Den er med farge slik at man skal nøytralisere pigmenterte lepper og den er tørr i konsistensen. Jeg har ikke akkurat bitt meg merke i om den forbedrer holdbarhet, men den kan jo være et alternativ? 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Michelle
1 hour ago, Nora said:

Mac har en annen leppeprimer som heter Lip Erase. Den er med farge slik at man skal nøytralisere pigmenterte lepper og den er tørr i konsistensen. Jeg har ikke akkurat bitt meg merke i om den forbedrer holdbarhet, men den kan jo være et alternativ? 

Hvordan fungerer denne under liquid lipsticks? 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora
10 minutter siden, Michelle skrev:

Hvordan fungerer denne under liquid lipsticks? 

Det er lenge siden jeg har prøvd, så husker ikke. Hvis du er ute etter noe som ikke gjør det så uttørkende, så er ikke denne fra MAC det du leter etter.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider