Sign in to follow this  
Isabel

Fin gull glitter neglelakk?

Recommended Posts

Isabel

Jeg innså etter leting rundt i neglelakk skuffene mine at jeg mangler en fin gull glitter neglelakk. Er det noen som har noen tips til noen som er mulig å få tak i butikk nå? 
Jeg er kanskje litt på leting etter noen ala Nails Inc Electric Avenue men i gull. 

(Jeg er sikkert for seint ute til jul og muligheter til butikk, så gjerne kom med noen som jeg må kjøpe fra det store internett også!) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Azur

Jeg er ikke oppdatert på utvalget, men Lippmann (og Essie som ofte er sterkt inspirert av Lippmann) er god på lakker med høy partyfaktor. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone

https://www.google.com/amp/s/imabeautygeek.com/.amp/2018/11/05/essie-concrete-glitters-collection-swatches-review-2018/

Kan denne i gull med overlakk være noe evt? Jeg har en veldig fin en med store glitterflak fra Essie, men den er nok finest over andre lakker. Henger meg dog på ønsket om en fin gullversjon av Electric Avenue som jeg nettopp googla!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Azur

Jeg har alltid slitt med å få lakker i gull til å funke til hudtonen min. Må derfor anbefale min favorittjulelakk, Opi Ski Slope Sweetie - nydelig gull som flyter over en hvit base. Som gyllent dagslys i desember som speiler seg i snøen. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Isabel

Nå skal jeg ta meg turen imorgen og kikke i butikker og se om jeg finner noe i butikk ( @Kaja sendte meg bilde av en fra Essie som så veldig god ut) men jeg skal ikke diskriminere. 😛 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Kaja
54 minutter siden, Isabel said:

Nå skal jeg ta meg turen imorgen og kikke i butikker og se om jeg finner noe i butikk ( @Kaja sendte meg bilde av en fra Essie som så veldig god ut) men jeg skal ikke diskriminere. 😛 

Jeg har forresten en gammel OPI Goldeneye du kan få hvis den vil, lite brukt.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Arenika85

Hva med smith&cult shattered souls? Lakk herfra har hittil vært av fe som holder seg best på meg. 7 dager og såvidt chippet på tuppene. Anbefales! 

Selges på vita exclusive butikker btw. 

introducing_smith_cult-_the_new_nail_polish_line_you_need_to_know_8.thumb.jpg.f20ecf7a4123a8642df8d1438396ab65.jpg

https://www.vita.no/smith-cult-nailed-lacquer-shattered-souls-glitte?esv_medium=SEA_Shopping&esv_source=Google&esv_campaign=5.Shopping-Brands&gclid=CjwKCAiA0uLgBRABEiwAecFnk1VkllYRtfZousBjkT_9zo9ii_FSiOqeolOHl7C3P5F1tPLG5Ha6qxoCeFYQAvD_BwE

Edited by Arenika85
La til mer tekst

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Magpie

Jeg har (hatt, den ene kastet jeg i frustrasjon!) to lakker fra Smith&Cult, og synes de er skikkelig dårlige.  🤐Legger seg ujevnt, og sitter knapt i to dager, i tillegg til at korken er ekstremt tung og klønete å holde i. I den prisklassen (250 kroner) finnes det i mine øyne mye bedre lakker. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Isabel

Jeg kjøpte en Smith & Cult, og er så skuffet :( Har dessverre samme erfaring som Magpie, men jeg fant en fra Essie som funket kjempe fint. Ikke helt hva jeg ville ha, men er grei! Vet jo også at jeg kan stole på Essie. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider