Tone

Amberly Cosmetics

Anbefalte innlegg

Tone

Noen som kjenner til disse?

Det er visstnok et norsk sminkemerke med base i Stavanger, og de har 40% på alt nå i romjula. Jeg finner minimalt med info om produktene annet enn produktbilder, men det frister litt å bestille en foundation og kanskje en leppestift eller noe for å teste ut. 

https://www.amberly.no/no/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Heidrun

Har aldri hørt om det, men det virker spennende. Synes dessverre teorien om arketyper virker for dårlig. For min del virker den for enkel med for få spørsmål, ellers var ideen smart.

Endret av Heidrun

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone
45 minutter siden, Heidrun said:

Har aldri hørt om det, men det virker spennende. Synes dessverre teorien om arketyper virker for dårlig. For min del virker den for enkel med for få spørsmål, ellers var ideen smart.

Det er jeg enig i, samt at det sto i en beskrivelse at "dette er de eneste som kan bruke alt", da hopper piggene mine litt ut - MEN jeg innser jo at det er fordi jeg er over snittet interessert, for de fleste jeg kjenner er det nok mer betryggende med "disse fargene kan du bruke og ikke bruke". 

Litt skeptisk til utelukkende positive anmeldelser, og ikke alle virker like ekte, men produktene kan jo være både dårlige og gode uavhengig av dem... Liker at de står de bruker europeiske leverandører og at de er dyrevennlige. Stusset imidlertid over grunnleggeren - han har tenkt på dette i mange år men først da navnet åpenbarte seg for ham ble det noe av.

Oppdatert: Fant en artikkel nå og ser han importerte Avon for tretti år siden. Kanskje han har hatt lyst på en fot innenfor kosmetikkmarkedet lenge da.

Og det er Stephan Ulvund Øien som har utviklet makeuplinjen. Litt betryggende at det ikke er investor selv som bare har bestilt inn noe.

https://www.byas.no/aktuelt/i/gP0vn1/Denne-gjengen-har-utviklet-Stavangers-forste-kosmetikkmerke

Endret av Tone

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Azur

Haha! Tok arketypetesten. Burde være enkelt: jeg har varmt grønne øyne, lys hud og varme lepper. Resultat: «denne arketypen finnes ikke» 🤣

——

Ikke hørt om merket jeg heller. Fikk homepartyvibber av produktdesign og forenklede forklaringer. Føler ikke jeg er i målgruppen deres. 

Edit. Fikk bekreftet siste i linken til Tone. «Produktene skal ikke ut i kosmetikkbutikker - enten kan du kjøpe dem i nettbutikken deres, eller via deres egne selgere. Litt a la Forever Living eller Tupperware.»

Endret av Azur

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone

Haha huffda, jeg har ikke sjekket om jeg finnes men nå tør jeg i alle fall ikke 😅

Og jo, så homepartyaspektet - men jeg elsker jo masse fra Tupperware så akkurat det dømmer jeg ikke umiddelbart på før jeg hører noe mer :blush: 

Slo det imidlertid fra meg da så magefølelsen grep nok inn :giggle: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider