Tone

Natasha Denona

Anbefalte innlegg

Tone

Jeg skal unne meg noe fint jeg faktisk vet jeg vil ha i stedet for å kjøpe Beautylish sin Lucky Bag, og en Natasha Denona-palett er blant kandidatene.

Noen her som har erfaring med dem? Er du fornøyd med din, @Nora? Er de verdt prisen?

(Tar gjerne i mot sammenligninger med Viseart, som også står på ønskelista).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora

Jeg har bare en med 5 skygger som jeg fikk i fjorårets Lucky Bag. Har faktisk nesten ikke brukt den. Kvaliteten er god, men føler ikke de er så mye bedre enn andre skygger at de forsvarer den høye prisen. Er det en spesiell palett du har sett deg ut? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone
3 minutter siden, Nora said:

Jeg har bare en med 5 skygger som jeg fikk i fjorårets Lucky Bag. Har faktisk nesten ikke brukt den. Kvaliteten er god, men føler ikke de er så mye bedre enn andre skygger at de forsvarer den høye prisen. Er det en spesiell palett du har sett deg ut? 

Nei, det mistenkte jeg nesten, men det er noe med den nysgjerrigheten.... Og tja, har ikke peilet meg sterkt inn, og en 28-palett hadde jo vært fantastisk men det hoppet tar jeg ikke enda - men jeg snuser litt på både Star, Sunset og Gold. Lila ser fantastisk ut, men jeg tror ikke jeg ville fått brukt fargene nok. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora
17 minutter siden, Tone skrev:

Nei, det mistenkte jeg nesten, men det er noe med den nysgjerrigheten.... Og tja, har ikke peilet meg sterkt inn, og en 28-palett hadde jo vært fantastisk men det hoppet tar jeg ikke enda - men jeg snuser litt på både Star, Sunset og Gold. Lila ser fantastisk ut, men jeg tror ikke jeg ville fått brukt fargene nok. 

Du kommer sikkert til å bli fornøyd så lenge du velger en som du får brukt mange av fargene i! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Melle

Jeg har både Star og Lila. Begge er veldig gode paletter, og jeg angrer aboslitt ikke på at jeg kjøpte Lila (eller, ønsket den hos samboer,) men Star er nok ikke av palettene jeg bruker mest. Med tiden kommer jeg nok til å kjøpe flere paletter fra ND, men jeg venter til jeg er helt sikker på at jeg faktisk kommer til å bruke fargene.

Jeg føler ND og Viseart er litt motsetninger egentlig. Viseart har helt fantastiske matte skygger, mens ND har helt ok matte. ND er helt super på alt med shimmer, mens Viseart ikke er helt verd pengene der. Jeg plages ikke med å få de matte fargene til ND til å blende eller komme ordentlig fram, men de er liksom heller ikke noen wow-faktor. Mens shimmerene er utrolig gode, og jeg blir alltid litt overrasket over hvor pigmenterte de er. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tone
On 29.12.2018 at 23.12, Melle said:

Jeg har både Star og Lila. Begge er veldig gode paletter, og jeg angrer aboslitt ikke på at jeg kjøpte Lila (eller, ønsket den hos samboer,) men Star er nok ikke av palettene jeg bruker mest. Med tiden kommer jeg nok til å kjøpe flere paletter fra ND, men jeg venter til jeg er helt sikker på at jeg faktisk kommer til å bruke fargene.

Jeg føler ND og Viseart er litt motsetninger egentlig. Viseart har helt fantastiske matte skygger, mens ND har helt ok matte. ND er helt super på alt med shimmer, mens Viseart ikke er helt verd pengene der. Jeg plages ikke med å få de matte fargene til ND til å blende eller komme ordentlig fram, men de er liksom heller ikke noen wow-faktor. Mens shimmerene er utrolig gode, og jeg blir alltid litt overrasket over hvor pigmenterte de er. 

Takk for svar!

Jeg begynner med Neutral Mattes fra Viseart, så får det bli ND på neste tilbud hvis de har flere typer på lager :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marie

Litt sent ute i forhold til avgjørelsen din, men svarer likevel :) Jeg kjøpte Lila i København i november, og tvilte ikke en eneste gang på om det var Lila eller Sunset jeg ville kjøpe. Sunset har veldig mange fine farger, men mange av fargene er sånne typiske farger man har masse av fra før av, jeg har ihvertfall det. Jeg synes Lila har utrolig mange fine duochrome og metallic-skygger, så det avgjorde for min del. 

Om den er verdt prisen? Vel, vanskelig å avgjøre, for det er så individuelt, men det er en palett jeg kommer til å ta med når jeg skal på reise og ikke skal ha med så mye sminke, for jeg kunne faktisk brukt denne paletten til hva som helst, hverdag som fest. Eneste jeg føler mangler for at den skal være absolutt enestående, er at jeg ville hatt en lys matt skygge, bare sånn at jeg får hverdagsmakeupen sånn jeg liker det, men ingen fare å ta med en singelskygge ved siden av da :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider