Sign in to follow this  
Krystall

Nabla Cosmetics

Recommended Posts

Krystall

https://www.nablacosmetics.com/en/

Noen med erfaringer, gode eller dårlige? Etter at killercolours-Viola skrøt så av de nye, matte øyenskyggene, tenkte jeg at dette kanskje kan være noe for meg, som ikke helt har knekt øyenskyggekoden enda. Men så ser jeg at de har matte leppeprodukter også... Og jeg faller så lett for matte leppeprodukter. Uansett, med øyenskyggene, så får man med en gratis palett om man kjøper seks, eller tolv, enkle øyenskygger, perfekt for sånne som meg som ikke allerede har paletter å putte skyggene i. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Lucce

De single øyenskyggene er gode, og de matte er veldig gode så jeg ville ikke vært redd for å prøve dem :)

De matte liquid lipstickene syns jeg fader litt stygt. De sitter godt på leppene, men forsvinner innerst etter noen timer. Såde er av typen som egentlig passer best med en gloss over så de ikke fader så ujevnt, ellers så føler jeg at man må passe litt på dem.

Blushene er veldig gode. Ikke for pigmentert, og heller ikke for lite. Veldig lette å bruke og legger seg veldig jevnt og ser fine ut.

De har blush/highlighter stick som jeg også likte, men syns man må blende dem ut ganske fort slik at de ikke fjerner foundation under.

Øyenskyggepalettene er gode, men ikke helt på høyde med singel skyggene.

Sånn jevnt over har jeg vært ganske fornøyd og syns man får ganske solide produkter til en lav pris :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone

Jeg har siklet på Nabla ei stund men ikke kommet så langt at jeg har kjøpt enda, så dette var en fin tråd!

Jeg har lyst på både de single matte og et par av palettene, de ser nydelige ut.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
idamarkussen

Bestilte meg akkurat Alchemy og Selfish fra Beauty Bay https://www.beautybay.com/p/nabla/eyeshadow-refill/ 😍 Alchemy dukket opp på instafeeden min her om dagen, og alt duochrome er så altfor fint til at jeg klarer å la være 😅 Selfish så ut som en utrolig fin skygge å bruke over en mørk base for en litt mer smokey duo-chrome / oil slick effekt! 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Michelle

Jeg vurderer å bygge meg en ny palett, og er usikker på hvilket merke jeg skal gå for - og Nabla har jeg absolutt vurdert. :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Lucce

Hvis jeg husker det så kan jeg prøve å swatche de jeg har. Jeg har bare 18 da, og en swatch sier jo ikke nødvendigvis så mye om kvaliteten, men hvis noen er nyskjerrig så skal jeg prøve å huske det :)

Jeg har jo også Poison Garden og  Soul Blooming palettene, og jeg skal uansett swatche de for å legge ut bilder på bloggen og sminke-instagrammen så jeg skal prøve å hukse å legge dem også ut her. Minn meg gjerne på det da om det ser ut som jeg har glemt det 😅

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Mariann

Jeg elsker skyggene deres! Palettene er knallbra -Dreamy er høyt oppe på Best Ever-lista mi.

Blushene er også gode. Kremskyggene i pots er bra.

Jeg har kjøpt concealer og pudder også, men ikke tatt det i bruk enda.

Handler Nabla fra beautybay og fra deres egen nettside.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone
8 timer siden, Lucce said:

og jeg skal uansett swatche de for å legge ut bilder på bloggen og sminke-instagrammen 

Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan jeg har gått glipp av at du har blogg og sminkeinsta. Kan ikke tro det!! 
(Dog vanvittig lite på Instagram, men altså... Hallo! Ny følger!)

Gleder meg til swatches, synes alt ser nydelig ut!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Lucce
14 timer siden, Tone said:

Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan jeg har gått glipp av at du har blogg og sminkeinsta. Kan ikke tro det!! 
(Dog vanvittig lite på Instagram, men altså... Hallo! Ny følger!)

Gleder meg til swatches, synes alt ser nydelig ut!

Haha, takk! Det er nok mangel på markedsføring som er grunnen. Jeg tror ikke jeg har nevnt det før 😅

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone
5 minutter siden, Lucce said:

Haha, takk! Det er nok mangel på markedsføring som er grunnen. Jeg tror ikke jeg har nevnt det før 😅

Måtte snike meg inn i Instagramtråden og fant deg der - og ser jeg er vanvittig sein til den festen som profilen din er! Imponert! 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Lucce
1 minutt siden, Tone said:

Måtte snike meg inn i Instagramtråden og fant deg der - og ser jeg er vanvittig sein til den festen som profilen din er! Imponert! 

Takk, det var veldig hyggelig å si <3

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone

https://www.nablacosmetics.com/en/home/1222-the-matte-bundle.html

Hele pakken med matte skygger på er 30% nå og nå angrer jeg på at jeg var så løssluppen hos Colourpop for noen dager siden..... :blush: Hadde det ikke vært for momsen og aller mest fortollingsgebyret hadde jeg ikke nølt med å slå til - nå nøler jeg veldig. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider