Sign in to follow this  
Nora

Øyenskygger du har lyst til å prøve

Recommended Posts

Nora

Har du sett en spesiell farge du har lyst til å prøve? Er det et merke du har lyst til å prøve øyenskyggene til?

Del det her!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Maiken

Jeg har ekstremt lyst til å prøve Natasha Denona, men har på ingen måte råd til det i nærmeste framtid. 🙄

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora

Jeg har lyst til å prøve Cozzette Crystal Eyeshadows etter at Samantha Ravndahl snakket om de her:

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Kaja

Jeg er ikke veldig eventyrlysten når det kommer til øyeskygger, og har bare én palett på ønskelisten og det er Pillow Talk quad'en fra Charlotte Tilbury. Står på notifikasjonsliste hos Cult Beauty og håper den kommer inn rimelig snart, og at jeg faktisk får tak på en før den blir utsolgt!

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Tone

Oooh @Nora, Cozzette så kjempefine ut.

Jeg venter jo på Viseart nå, bare tre år på etterskudd, og har også lyst på Natasha Denona og Nabla. Pat McGrath hadde vært gøy bare for hypen sin del, men jeg kommer nok ikke til å prioritere det på veldig lenge. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
vakkerlakk

Siklar litt på Stila Magnificent metals, men skal ikkje kjøpe dei altså. Men google swatches så får de sjå magien :D

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Minnea

Viseart! Men tviler på om jeg bestiller noen gang. Og så har jeg faktisk blitt nysgjerrig på colorpops skygger, den er mer sannsynlig at det blir noe av. Fokuserte på leppefarger sist jeg bestilte, men har hørt så mye positivt om skyggene og er mer gira på nye ting på øyefronten igjen :) 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Nora
På 13.1.2019 den 17.25, Kaja skrev:

Jeg er ikke veldig eventyrlysten når det kommer til øyeskygger, og har bare én palett på ønskelisten og det er Pillow Talk quad'en fra Charlotte Tilbury. Står på notifikasjonsliste hos Cult Beauty og håper den kommer inn rimelig snart, og at jeg faktisk får tak på en før den blir utsolgt!

Den er inne på CT sin side nå. 

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
tuffl

Jeg har siklet litt på Viseart Theory Palette i "Cashmere" i flere måneder nå. Kommer ikke til å kjøpe den så lenge jeg ikke får den under grensa på 350,-.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Melle

Pat McGrath er høyt oppe på ønskelista. Tom Ford sine quads ser og spennende ut, men prisen er litt stiv til at det bare er fire skygger.

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Christine
On 17.1.2019 at 16.52, LinnH said:

Viseaften står også på min liste. Cashmere var nydelig @tuffl! Men frykter jeg ikke finner den igjen i skuffa med alle de nøytrale paletten....

Hadde blitt hyggelig med viseaften, da @LinnH :)

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider
Lucce

Jeg tror Pat McGrath er en av de som frister mest. Vil også prøve Menagerie Cosmetics, Clionad Cosmetics og Makeup Addiction Cosmetics...for mange valg :P

Del dette innlegget

Link til innlegget
Del på andre sider