miiemarie

Bare Minerals VS Glo Skin Beauty

Anbefalte innlegg

miiemarie

Hei.

Jeg har brukt farge Fairly Light i Bare Minerals Original pudderfoundation, skal nå gå over til tidligere Glo Minerals. Hvilken farge blir her riktig? Noe sier meg Natural light eller Golden light, igjen synes jeg disse ser veldi lyse ut. Har også sett på Honey light som jeg brukte i Glo minerals for mange år siden.  Jeg har rødtoner i huden så viktig at det ikke fremhever det. 

på forhånd takk :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Magpie

Er det løs eller presset Glo du er interessert i? I den løse tror jeg enten Natural Fair eller Natural Light kan være fin, den er litt mørkere enn det pressede. Jeg tror ellers du er på riktig spor med Natural Light eller Golden Light i det pressede. Honey Light er rødere, og definitivt mørkere. Det pressede er ganske matt, så om du vil ha glød, tror jeg den pressede basen er best.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
miiemarie

Det er det pressedepudderet jeg er ute etter ja :) Tusen takk for godt svar. jeg så også at det var en del rødpigmenter i Honey Light.  Da får man ta valget mellom natural light eller golden light :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Magpie

Jeg liker best Natural-serien, for jeg følte at Golden ble litt gråere? Uansett er det ofte slik med mineralfoundation at dersom man finner riktig dybde, kan man bruke litt ulike undertoner uten at det skjærer helt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider