Kamilla

Tarte cosmetics

Anbefalte innlegg

Kamilla

Har forsøkt å tenke at jeg ikke trenger noe fra Tarte, men nå har jeg ombestemt meg. 

Lurer på hva deres favorittfarge i 12-hour clay blushen? Akkurat nå ser jeg på exposed, men er ikke helt sikker.

Har også lest at Park Ave Princess bronzer er magisk universell, noen som har erfaring med den? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lucce

Jeg har Park Ave Princess bronzeren og jeg er enig i at den er kjempefin! Legger seg så fint, og er hverken for mørk eller for lys. Den er varm i fargen da.

Har en god del av blushene deres men de er i de der blush palettene (har tre) og 5 små som kommer fra LE sett. Så det er litt vanskelig å komme med spesifikke farger siden jeg ikke tror så mange av mine er av det faste sortemanget. Syns forøvrig de er lett til medium pigmenterte så fargen er velsdig lett å kontrollere intensiteten på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøken Lilla
42 minutter siden, Kamilla said:

Lurer på hva deres favorittfarge i 12-hour clay blushen? Akkurat nå ser jeg på exposed, men er ikke helt sikker.

Exposed var en stor favoritt her før når jeg hadde den. Nå har jeg bare blushing bride og er veldig glad i den! 

Hvis du skal ha noe annet fra tarte så anbefaler jeg absolutt Amazonian clay waterproof 12-hour concealer , https://tartecosmetics.com/en_NO/makeup/face/concealer/amazonian-clay-waterproof-12-hour-concealer/244.html?cgid=makeup-face-concealer#start=1

jeg er på min andre nå, er ingen som snakker om denne :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kamilla
8 minutter siden, Frøken Lilla said:

Exposed var en stor favoritt her før når jeg hadde den. Nå har jeg bare blushing bride og er veldig glad i den! 

Hvis du skal ha noe annet fra tarte så anbefaler jeg absolutt Amazonian clay waterproof 12-hour concealer , https://tartecosmetics.com/en_NO/makeup/face/concealer/amazonian-clay-waterproof-12-hour-concealer/244.html?cgid=makeup-face-concealer#start=1

jeg er på min andre nå, er ingen som snakker om denne :) 

Interessant! Har egentlig sverget til nars sin i flere år, har du prøvd den også? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøken Lilla
4 timer siden, Kamilla said:

Interessant! Har egentlig sverget til nars sin i flere år, har du prøvd den også? 

Ja den vanlige liksom? Har prøvd den men brukte den ikke opp...denne var bedre!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kamilla
8 minutter siden, Frøken Lilla said:

Ja den vanlige liksom? Har prøvd den men brukte den ikke opp...denne var bedre!

Tenker på raident creamy concealer :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kamilla
27 minutter siden, Frøken Lilla said:

Stemmer :) 

Kan du si noe om hvorfor du liker den? Kan jo kjøpe en del når jeg først skal kjøpe.. 😛 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøken Lilla
3 timer siden, Kamilla said:

Kan du si noe om hvorfor du liker den? Kan jo kjøpe en del når jeg først skal kjøpe.. 😛 

På meg sitter den som støpt, lett å ta på, enkel å påføre, praktisk innpakning. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kamilla
14 timer siden, Frøken Lilla said:

På meg sitter den som støpt, lett å ta på, enkel å påføre, praktisk innpakning. 

*snip*

Bruker du den over hele ansiktet? og under øynene? 

Endret av Kamilla

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøken Lilla
12 timer siden, Kamilla said:

*snip*

Bruker du den over hele ansiktet? og under øynene? 

Ikke under øynene, bruker en fra becca der. 

Forresten, anbefaler denne kosten her og https://tartecosmetics.com/en_NO/makeup/brushes-tools/the-buffer-airbrush-finish-bamboo-foundation-brush/273.html?dwvar_273_color=bamboo&cgid=makeup-brushes-tools#page=1&start=1 (ser den finnes i andre farger og! Bruker min nesten hver dag og like fin etter to år)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Wasabi
5 minutter siden, Kamilla said:

Det står at DHL leverer pakken, leverer de ha helt til døra eller blir det levert til Posten i Norge? 

Jeg har alltid hentet på posten når jeg har bestilt fra Tarte.  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Maiken

Har også alltid fått i postkassen/på pib. Men når det er DHL, blir det jo som regel levert på døra? Har alltid bestilt når det har vært gratis frakt, kanskje de bruker en billigere fraktmetode da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kamilla
43 minutter siden, Maiken said:

Har også alltid fått i postkassen/på pib. Men når det er DHL, blir det jo som regel levert på døra? Har alltid bestilt når det har vært gratis frakt, kanskje de bruker en billigere fraktmetode da?

Men jeg bestilte når det var gratis frakt :P 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider