Nora

Årsavgift

Anbefalte innlegg

Nora

Hei dere :)

Nå skal muligheten til å betale en årsavgift være oppe. Den ligger i menyen i toppen av siden og heter "subscriptions". Der kan man betale 150 kr, og om ett år vil man få en epost om å betale på nytt. Jeg satte prisen til 150 kr, siden vi allerede har litt penger på konto. Det vil selvfølgelig være mulig å donere penger ved å bruke sidebaren på forsiden. Både hvis du allerede har betalt årsavgift, men vil gi mer, eller om du synes årsavgiften er litt mye og heller vil gi litt om gangen.

screenshot-www.sminkeforum.com-2019.01.26-11-43-13.png

For nå forandres ingenting ved å betale årsavgift, man får ikke tilgang til andre funksjoner eller rom. Dette kan forandre seg etter hvert hvis vi finner utav at det er noe vi ønsker.

Årsavgiften kan betales når du vil. Betaler du i april 2019 vil du få epost om fornyelse i april 2020.

Hvis det er noen som vil trekke fra det de har donert tidligere i år på årsavgiften, så må dere gi beskjed, så kan jeg ordne det :)

Gi beskjed dersom det oppstår noen problemer underveis. Jeg har bare fått testet dette litt på meg selv, så jeg har ikke allverdens med erfaring på dette enda.

Endret av Nora

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora
2 minutter siden, vakkerlakk skrev:

Eg donerte vel 150 tidlegare i mnd, og har ikkje sååå lyst til å betale dobbelt. Muleg å få trekke frå litt @Nora? 

Jada, ikke noe problem. Kan du ikke bare sende meg en pm? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Michelle

Dette er så BRA! Du er dyktig, @Nora! Januar er en trang måned økonomisk set for meg, så jeg kan ikke betale før i februar. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora
Akkurat nå, Michelle skrev:

Dette er så BRA! Du er dyktig, @Nora! Januar er en trang måned økonomisk set for meg, så jeg kan ikke betale før i februar. 

Takk :) Ikke noe problem å vente, det er bare "å kjøpe" subscription når det passer deg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Heidrun
8 timer siden, Nora said:

Takk :) Ikke noe problem å vente, det er bare "å kjøpe" subscription når det passer deg!

Jeg finner ikke fanen jeg. Mulig det er telefonen min som er teit, jeg leter videre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Krystall

@Heidrun Hvis du trykker på menyen (de tre horisontale strekene øverst til høyre), så skal Subscriptions ligge nederst der.

95424547-A22B-4C48-B94B-1C7E206655A2.png.e88d1203f415d5863533795d7677c78a.png

Endret av Krystall
Bildestørrelse

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora
12 timer siden, Maiken skrev:

Var da veldig så mye informasjon de skulle ha om meg. 😂

Jeg tror ikke du må fylle inn adresseinformasjon, om det var det du tenkte på... 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Maiken
1 hour ago, Nora said:

Jeg tror ikke du må fylle inn adresseinformasjon, om det var det du tenkte på... 

Kom ikke videre før jeg hadde gjort det. Men det går helt fint, altså. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora
33 minutter siden, Maiken skrev:

Kom ikke videre før jeg hadde gjort det. Men det går helt fint, altså. 

Det er jo bare å fylle ut noe tulleinformasjon hvis man ikke vil dele informasjonen sin. Vi bruker jo ikke dette til noe, hvis vi av en eller annen grunn hadde trengt adresseinformasjon hadde vi jo spurt først :)

Jeg skal ta en titt på det og se om det er mulig å skru av!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Heidrun
23 minutter siden, Nora said:

Det er jo bare å fylle ut noe tulleinformasjon hvis man ikke vil dele informasjonen sin. Vi bruker jo ikke dette til noe, hvis vi av en eller annen grunn hadde trengt adresseinformasjon hadde vi jo spurt først :)

Jeg skal ta en titt på det og se om det er mulig å skru av!

Jeg la inn informasjonen min jeg. Virket som om d var via Paypal, og tenkte de alltid ber om adressen uansett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Minnea

Betalt! Så kjekt at det er en løsning på plass 👏👏

Måtte forresten også legge inn info i alle linjene på adresse for å komme videre, selv om det ikke er stjerne på dem. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora

Det går an å ta vekk krav om adresse, men da var det visst ikke alle betalingsløsninger som kunne brukes, blandet annet nevnte den noe om PayPal og kredittkort, så jeg lot krav om adresse stå på. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora

Det var rundt 30 stk som var interessert i å betale årsavgift, men foreløpig har vi bare 17 stk som faktisk har kjøpt "subscription". Det kan jo hende at det er noen som ikke har fått med seg at funksjonen er oppe enda.

Hvis det er noen spørsmål er det bare å skrive her eller sende meg en pm :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Wasabi

Jeg betaler når jeg får lønn den 20. Trodde jeg hadde sagt fra, men har visst glemt det. Sorryyy.😢 men betaler med en gang jeg får penger. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora

@Wasabi jeg har ikke noen liste på hvem som har betalt og hvem som ikke har betalt altså. Dette var mer for å gi en liten statusoppdatering på hvordan vi ligger an, og for å dele at funksjonen faktisk er oppe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Wasabi
Just now, Nora said:

@Wasabi jeg har ikke noen liste på hvem som har betalt og hvem som ikke har betalt altså. Dette var mer for å gi en liten statusoppdatering på hvordan vi ligger an, og for å dele at funksjonen faktisk er oppe.

Å, trodde det kom opp hvem som har betalt jeg. :) uansett betaler jeg selvfølgelig den 20. Veldig godt jobbet å få ordnet en sånn funksjon, ser veldig lettvint og praktisk ut. 👍🏻

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nora
Akkurat nå, Wasabi skrev:

Å, trodde det kom opp hvem som har betalt jeg. :) uansett betaler jeg selvfølgelig den 20. Veldig godt jobbet å få ordnet en sånn funksjon, ser veldig lettvint og praktisk ut. 👍🏻

Ja, jeg kan gå inn og se på det om jeg vil, men jeg har jo ikke lyst til å bli så pirkete at jeg skal se hvem som har betalt og hvem som ikke har betalt :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider